آرشیو پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵، شماره ۶۳۳۸
ایران زمین
۱۹

لغو ممنوعیت تردد شبانه جاده هراز تا اول آبان

مرکز مدیریت راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران محدودیت تردد شبانه جاده هراز را از 28 مهر تا بامداد روز شنبه اول آبان ماه برای خودروهای سبک لغو کرد. به گزارش ایرنا، پیش از این تردد خودروهای عبوری از ساعت 21 تا 5 بامداد در جاده هراز از 25 مهر تا 11 آبان به دلیل عملیات راهسازی ممنوع شده بود.

محدودیت ترافیکی آخر هفته در جاده های مازندران

براساس گزارش مرکز مدیریت راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران، تردد خودروهای سنگین و موتورسیکلت در جاده کندوان(چالوس- کرج) کماکان ممنوع است.

همچنین تردد خودروهای سبک از فردا جمعه 30 مهرماه از ساعت 15 عصر تا 23 شب از کرج به مرزن آباد ممنوع و از ساعت 18 روز جمعه 30 مهر تا ساعت 23 همین روز از مرزن آباد به کرج یک طرفه است. تردد خودروهای سنگین و موتورسیکلت از ساعت 8 صبح تا 22 شب روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه، 28، 29 و 30 مهرماه در جاده هراز ممنوع است.

مرکز مدیریت راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اعلام کرد، تردد خودروهای سنگین امروز پنجشنبه 29 مهرماه در جاده سوادکوه آزاد است. محدودیت های ترافیکی برای خودروهای سنگین در جاده های هراز و کندوان شامل خودروهای سنگین حامل مواد سوختی و موادغذایی فاسد شدنی نخواهد شد.