آرشیو پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵، شماره ۶۳۳۸
فن آوری
۸
گیم نت

مرد حبابی به دنبال همبرگر

مانی آشتیانی

دنیای بازی آن هم اگر به صورت انیمیشن های رنگارنگ باشد برای چند دقیقه ای می تواند شما را از دنیای پراسترس و شلوغ اطرافتان دور کند. قطعا پیدا کردن یک بازی جدید و متفاوت می تواند کمی حال شما را بهتر کند.

بنابراین اگر به دنبال یک بازی ساده می گردید که برای انجام آن نیاز نباشد زیاد به کنکاش و کشف رازها و رمزهای بازی بپردازید می توانید بازی Bubble Man: Rises یا «بچه محل» را امتحان کنید. این بازی یک بازی ایرانی و با گرافیک جذاب است. درBubble Man: Rises همان طور که از نام آن پیداست شما در نقش یک مرد حبابی خواهید بود که باید از دست شخصیت های دیگر داستان که سگ ها و پرندگان هستند بگریزید و تا می توانید همبرگرهایی که سر راه تان قرار می گیرد را جمع کنید. بنابراین این بازی می تواند برای افرادی که از عاشقان همبرگر هم هستند جالب باشد.

هرچه همبرگرهای بیشتری جمع کنید امتیازهای شما بیشتر و در نتیجه می توانید خودتان را در این بازی برای رفتن به مراحل بالاتر، مجهز تر کنید. در واقع همبرگرها نقش سکه دراین بازی را دارند بنابراین باید آنها را بدرستی جمع آوری کنید تا امکان پیشرفت در بازی را داشته باشید. البته اگر نتوانستید همبرگرهای زیادی جمع کنید می توانید آنها را از فروشگاه اپ یا تماشای یک ویدئو تبلیغاتی خریداری کنید. بازی هایی به سبک «بچه محل» کم نیستند اما تفاوت این بازی در نحوه حرکت شماست. یعنی شما تنها با یک کلیک از این سو به سوی دیگر پرتاب نمی شوید تا بتوانید همبرگرها را جمع کنید، بلکه با هر بار لمس صفحه نمایش در محیط بازی به سمت بالاحرکت خواهید کرد و با ضربه زدن های مجدد به دیوارهای سمت چپ یا راست خودتان را می رسانید. البته در طول مسیر جعبه هایی هم قرار دارند که با برخورد به آنها به دیوارهای کناری خواهید خورد. همچنین نباید از این جعبه ها هم غافل شوید چرا که ممکن است داخل آنها همبرگرهایی هم وجود داشته باشد. این بازی به صورت رایگان در اختیار دو سیستم عامل اندروید و ios قرار گرفته است.