آرشیو پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵، شماره ۶۳۳۸
اجتماعی
۴

تلفن تماس: 88769075

سلام ایران

سن بازنشستگی خانم ها: خانم بقال در تماس با ستون سلام ایران چنین بیان کردند که در مورد بازنشستگی خانم ها در شرکت ها و ادارات دولتی تصمیمی گرفته شود تا هم سن و سال کارکرد خانم ها را کمتر کنند تا زمان بازنشستگی آنها سریع تر انجام شود. اختلاف 5 سال کارکرد خانم ها و آقایان بسیار کم است. اگر بررسی کنند مشخص می شود که اکثر خانم ها به دلیل سن و رسیدگی به زندگی شان مجبورند با 20 سال خود را بازنشسته کنند. لطفا مسئولان به این موضوع رسیدگی و بازنگری کنند.

تحت پوشش قرار دادن داروهای چشم: مخاطب محترمی در پیامک ارسالی عنوان کرد ه اند تمام قطره های بیماری گلوکوم با آب سیاه چشم را تحت پوشش بیمه قرار دهند زیرا این بیماری بی نهایت حساس بوده و باید به صورت مادام العمر تحت درمان قرار گیرد. متاسفانه قطره گلوپین از قطره های موثر این بیماری همچنان نایاب است.

جوابیه:در پاسخ به چاپ پیام با عنوان «مجوز برج سازی» در تاریخ 25 مهرماه در ستون سلام ایران به استحضار می رساند پروانه های صادره در شهر تهران منطبق بر ضوابط و مقررات طرح تفصیلی صادر شده و شهرداری تهران موظف است منطبق بر مفاد مندرج در طرح تفصیلی مجوزات قانونی را در قبال درخواست مالک صادر نماید.

لذا با توجه به عدم ارائه اطلاعات کافی در پیام شهروند محترم و مشخص نبودن آدرس و موقعیت مکانی ملک مورد نظر امکان بررسی موردی و ارائه پاسخ لازم میسر نمی باشد.

بر این اساس شهروند محترم می تواند با مراجعه به معاونت شهرسازی و معماری شهرداری منطقه مربوطه یا ثبت پیام در سامانه نظارت همگانی 1888 شهرداری تهران نسبت به کسب اطلاع از پروانه صادره اقدام نماید.

روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران