آرشیو پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵، شماره ۶۳۳۸
خوانندگان
۱۶
خوانندگان و مناسبت ها

دید برخی درباره پاسداشت محرم تنگ نظرانه است

تلاقی مسابقه فوتبال ایران با شب عاشورای حسینی همچنان که سوژه داغ رسانه ها و بحث و جدل ها در این باره بود مورد توجه دو خواننده روزنامه ایران هم قرار گرفت.

263... 0938: در بازی بین تیم ملی فوتبال کشورمان با کره جنوبی که با شب عاشورای حسینی مصادف شده بود با برگزاری مراسم عزاداری به قداست و تکریم مقام شامخ اهل بیت عصمت و طهارت هیچ صدمه ای وارد نشد. اتفاقا این تعظیم شعائر دارای برکات و فواید زیادی است از جمله اینکه با فرآیند ورزش معنوی می توان تمام ارزش های الهی، دینی و دستاوردهای انقلاب اسلامی را پاسداری کرد.

058...0936: اگر نوزادی نهم و دهم محرم به دنیا آمد و باعث شادی خانواده و اطرافیان شد به او باید بگوییم الان وقت به دنیا آمدن نیست چون ما به خاطر به دنیا آمدن تو شاد می شویم پس برگرد سر جایت؟ اینکه برخی از آقایان تلقی های خیلی تنگ نظرانه ای در این باره دارند و تقارن یک مسابقه فوتبال با ایام محرم را تبدیل به یک مناقشه و مساله برای کشور می کنند، چندان منطقی نیست.

340... 0912: دیروز عکسی دیدم که برایم جالب بود. چندین ماشین با عنوان «پورشه سواران حسینی» در این تصویر دیده می شدند. این رفتارها دهن کجی به اعتقادات مردم است.