آرشیو شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۶۹
شهرستان ها
۷

به همت بانک انصار: مجتمع آموزشی شهدای وحدت در بخش پیشین شهرستان سرباز افتتاح شد

یک مجتمع آموزشی در محل شهادت شهدای وحدت، بخش پیشین شهرستان سرباز از سوی بانک انصار احداث و بهره برداری شد.

مجتمع آموزشی شهدای وحدت همزمان با بازگشایی مدارس و در سالگرد شهدای وحدت، طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و مدیران بانک انصار در محل سپاه پیشین افتتاح و به مسئولان آموزش و پرورش تحویل شد تا 200 دانش آموز بتوانند از این فضای آموزشی استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رضازاده مسئول دفتر امور فقهی بانک انصار در آیین تحویل مدرسه طی سخنانی گفت: شهدا به معنای واقعی کلمه، زنده و منشا اثر و برکت برای بشریت هستند و تحکیم وحدت برادران شیعه و اهل تسنن در این استان و افتتاح همین مدرسه گواه صادقی بر این مدعاست و بنابراین، همه ما مدیون آنها هستیم.

نخعی مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان نیز در آیین افتتاح این مدرسه ضمن قدردانی از بانک انصار اعلام داشت که این مجتمع آموزشی با 6 کلاس درس و با امکانات بسیار خوب و تجهیز مناسب در حد مدارس پایتخت در این منطقه مرزی و محروم استان ساخته شده است.

محمدرضا احمدی مدیر سابق شعب بانک انصار استان نیز در مراسم مذکور اظهار داشت: این مجتمع آموزشی با 5 میلیارد ریال هزینه، علاوه بر 6 کلاس درس، دارای 2 اتاق ویژه استقرار معلمین و دفتر مدرسه بوده و در 350 مترمربع ساخته شده است.