آرشیو شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۶۹
ورزشی
۹

اعزام ملی پوشان کاراته به اتریش

تیم ملی کاراته مردان و زنان برای شرکت در بیست و سومین دوره رقابت های جهانی بامداد دیروز عازم اتریش شدند.

تیم ملی کاراته مردان و زنان برای حضور در بیست و سومین دوره رقابت های جهانی بامداد دیروز عازم اتریش شدند. تیم ملی بنابر صلاحدید کادر فنی حدود یک هفته زودتر در اتریش حاضر شد تا خود را با شرایط موجود وفق دهد و یک مرحله اردو را نیز در آنجا برگزار کنند.

بیست و سومین دوره پیکارهای کاراته قهرمانی جهان 4 تا 9 آبان ماه به میزبانی اتریش برگزار می شود. 1024 ورزشکار از 118 کشور در این رویداد حضور دارند و تیم ملی کشورمان در دو بخش کاتا و کومیته مردان و زنان راهی این پیکار شدند.

تیم ملی ایران تا پیش از حضور در بیست و سومین دوره رقابت های جهانی، موفق به کسب 5 مدال طلا، 7 نقره و 16 برنز شده است. رقابت های جهانی کاراته هر دو سال یک بار برگزار می شود و تیم ملی کاراته ایران در دو دوره گذشته به طور متوالی نتایج خوبی را کسب کرده است.

در تیم بانوان آلاله صعودی، رزیتا علیپور، سمیرا ملکی پور، حمیده عباسعلی و طراوت خاکسار به عنوان بازیکن و مریم مشیری (سرمربی) و لیلابهرامی (مربیان) حضور دارند. در تیم مردان هم امیر مهدی زاده، سعید احمدی، علی اصغر آسیابری، ذبیح اله پورشیب، سجاد گنج زاده، بهمن عسگری، ایمان سنچولی و علی فداکار به عنوان بازیکن سیدشهرام هروی (سرمربی)، حسین روحانی (مربی)، شهاب سلطانی (مشاور فنی) و سیدمحمدرضا حسینی (مربی بدنساز) حضور دارند.