آرشیو شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۶۹
ورزشی
۹

رئیس مجمع نمایندگان همدان: گودرزی در وزارت ورزش و جوانان به کسی باج نداد

ر ئیس مجمع نمایندگان همدان یکی از ویژگی های مهم محمود گودرزی وزیر مستعفی ورزش و جوانان را باج ندادن عنوان کرد. امیر خجسته دیروز در حاشیه همایش ورزش صبحگاهی کشور در همدان در خصوص عملکرد وزیر ورزش به اظهار نظر پرداخت که گزیده ای از صحبت های وی در ادامه می آید:

*گودرزی فارغ از عملکردش، کسی بود که به کسی باج نداد و دستان خیلی ها را از منفعت طلبی کوتاه کرد.

* وزیر ورزش و جوانان محکم در مقابل مفاسد ورزشی ایستاد و قاطعانه با هرگونه زیاده خواهی برخورد کرد و به این دلیل برای او چالش هایی ایجاد کردند.

* اگر امروزه موضع گیری برخی را در قبال ورزش مشاهده می کنیم به این دلیل است که به کسی باج نداد و مقتدرانه در مقابل زیاده خواهان و مفاسد ایستاد و عده ای پس از استعفای محمود گودرزی با بی انصافی علیه او صحبت کردند.

* معیارهای مهم مجلس برای انتخاب وزیر جدید ورزش و جوانان کشور تدوین و اجرای برنامه قوی، پویا، اثرگذار و زودهنگام در ورزش خواهد بود.

*اساس نشاط و شادابی در کشور توسعه ورزش است و اگر وزیر ورزش و جوانان نتواند با برنامه جهش قوی در توسعه ورزش ایجاد کند، اهداف این بخش تحقق نمی یابد.

وی افزود: می توان بدون هزینه توسعه ورزش را به دنبال داشت همانند ورزش صبحگاهی کشور که بدون صرف هزینه توانستند توسعه ورزش را در بین آحاد جامعه داشته باشند.از وزیر ورزش و جوانان آینده می خواهیم موج ورزش را در بین آحاد جامعه بویژه جوانان ایجاد کند.

* وزیر ورزش و جوانان نباید به سمت جناح ها و مسایل سیاسی ورود پیدا کند چرا که اگر وزیر ورزش در مباحث سیاسی برود دیگران در مقابل او موضع می گیرند ضمن اینکه همچنان انتظار داریم با مفاسد برخورد جدی داشته باشد.