آرشیو شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵، شماره ۲۷۰۹
هنر
۱۴

این عروسک «مهرآوران» در خانه نمایش

شرق: نمایش «این عروسک» به نویسندگی و کارگردانی عزت الله مهرآوران در قالب اجرای محیطی پنج شب میهمان خانه نمایش خواهد بود. این مجموعه در نظر دارد با توجه به استقبال گسترده هنرمندان علاقه مند و تعداد بالای درخواست ها برای اجرا در خانه نمایش و به منظور ایجاد فضای مناسب تر و بیشتر برای تولید آثار باکیفیت، از این پس علاوه بر حضور دو نمایش متفاوت در هر دوره اجرائی، پذیرای نمایش هایی در قالب اجراهای محیطی نیز باشد.

عزت الله مهرآوران هنرمند پیش کسوت تئاتر، سینما و تلویزیون با نمایش «این عروسک» آغازگر طرح اجراهای محیطی خانه نمایش خواهد بود.

این نمایش که در یازدهمین جشنواره تئاتر رضوی حضور داشته، داستان کارگر ساده ای ا ست که با پیداکردن نوزادی در یکی از سکوهای ایستگاه راه آهن، تصمیم می گیرد بچه را نزد خانواده خود ببرد و به فرزندی قبول کند. اکنون پس از سال ها دختر بزرگ شده و پی به راز زندگی خود برده است. تنها سرنخ او برای جست وجوی هویتش یک عروسک است.... عزت الله مهرآوران و الهام پریشانی بازیگران این نمایش 50دقیقه ای خواهند بود. «این عروسک» سه تا هفت آبان هر روز ساعت 17 در سالن انتظار خانه نمایش، میزبان علاقه مندان به هنر تئاتر خواهد بود.