آرشیو یکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵، شماره ۴۶۶۹
ورزش
۹

خطر از بیخ گوش پرسپولیسی گذشت

مصدومیت امید عالیشاه و یک نگرانی بزرگ برای پرسپولیسی ها. هرچند روز بازی با استقلال خوزستان عنوان شده بود که امید ممکن است چند هفته دور از میادین باشد، اما امروز خبر رسید که مصدومیت این بازیکن، جدی نبوده است و عالیشاه می تواند در تمرینات گروهی شرکت کند.

نه تنها امید بلکه علیرضا بیرانوند هم در این بازی با مصدومیت روبه رو شد که باعث شد، هواداران این تیم با نگرانی پیگیر مصدومیت آنها باشند. با این حال، پزشک تیم پرسپولیس خیال همه را راحت کرده و بر این عقیده است که این دو بازیکن بدون هیچ مشکلی می توانند در تمرینات شرکت کنند.

در این که امید عالیشاه از مهره های خوب پرسپولیس است و همیشه نقش پررنگی در این تیم داشته، شکی وجود ندارد، اما شاید غیبت او را بازیکن دیگری بتواند پر کند. داستان درباره علیرضا بیرانوند کمی متفاوت است. اگر او مصدوم شود فاصله اش با رادوشوویچ خیلی زیاد است و این دروازه بان کروات هرگز نمی تواند در حد و اندازه بیرانوند ظاهر شود.به همین دلیل خطر بزرگی از بیخ گوش پرسپولیس و بیرانوند گذشت. اگر مصدومیت این بازیکن ادامه دار می شد در کوران لیگ که پرسپولیس برای حفظ صدرنشینی می جنگد، شرایط متفاوت از قبل می شد.