آرشیو یکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵، شماره ۴۶۶۹
ورزش
۱۰

مستطیل سبز

مودریچ هم پیشنهاد چینی ها را رد کرد

لوکا مودریچ هافبک کروات رئال مادرید برای تمدید قراردادش با کهکشانی ها، چشمانش را روی پیشنهادی بست که حقوق او را به میزان قابل توجهی افزایش می داد.

لوکا مودریچ که بتازگی قراردادش با باشگاه رئال مادرید را تا سال 2020 تمدید کرد، در حالی خودش را تا 4 سال آینده به کهکشانی ها متعهد کرد که از چین پیشنهادی پرزرق و برق داشت. طبق ادعای این نشریه، یک باشگاه چینی به هافبک ملی پوش پیشین تاتنهام پیشنهاد داده که ادامه دوران بازیگری اش را در سوپرلیگ چین سپری کند و به ازای هر سال 20 میلیون یورو حقوق بگیرد. مودریچ که سال 2013 از تاتنهام به رئال مادرید پیوست، در حال حاضر سالانه هشت میلیون یورو از کهکشانی ها حقوق می گیرد.

نیمار تا 2021 تمدید کرد

ستاره برزیلی بارسلونا قرارداد خود با این تیم اسپانیایی را تا سال 2021 تمدید کرد. نیمار مهاجم برزیلی تیم فوتبال بارسلونا با آبی و اناری پوشان تمدید کرد تا به این ترتیب تا ژوئن 2021 در نیوکمپ به دوران بازیگری خود ادامه دهد.

این بازیکن پس از تمدید قراردادش گفت: بسیار خوشحالم که قراردادم را با این باشگاه تمدید کردم. واقعا احساس می کنم که اینجا در خانه ام هستم. بازیکنان حاضر در بارسلونا واقعا باورنکردنی هستند. قبل از حضورم در باشگاه نیز واقعا تحت تاثیر آنها بودم.

مسی بازیکن هفته لیگ قهرمانان

لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا به عنوان بهترین بازیکن هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد.

لیونل مسی که در پیروزی 4 بر صفر بارسلونا برابر منچسترسیتی در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، هت تریک کرد و یک تنه پپ گواردیولاو شاگردانش را شکست داد، با کسب 38 درصد آرای کاربران سایت اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به عنوان بهترین بازیکن هفته سوم این رقابت ها انتخاب شد.

ایکاردی به تیم ملی آرژانتین هم دعوت نشد

بعد از بحران هایی که مائورو ایکاردی کاپیتان جوان اینتر در این تیم به وجود آورد و رودرروی هواداران دوآتشه تیمش قرار گرفت، ادگاردو بائوزا، سرمربی تیم ملی آرژانتین این بازیکن را در لیست 23 بازیکن برای حضور در دو دیدار آرژانتین مقابل برزیل و اکوادور در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه هم قرار نداد تا مشکلات ایکاردی بیشتر هم شود. بائوزا در خط حمله به لیونل مسی، آنخل دی ماریا، لوکاس براتو، سرخیو آگوئرو، پائولو دیبالاو گونزالو ایگواین اعتماد کرده است.