آرشیو یکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵، شماره ۴۶۶۹
صفحه آخر
۲۰

دی کاپریو از خودش دفاع کرد

بنیاد خیریه لئوناردو دی کاپریو اعلام کرد اگر هدیه یا پول اهدا شده به وی ارتباطی با اختلاس در صندوق مالی مالزی داشته باشد، این پول را بازمی گرداند.

به گزارش مهر، در حالی که شائبه ارتباط دی کاپریو با سوءاستفاده کنندگان مالی از صندوق اقتصادی مالزی افزایش یافته، دی کاپریو اعلام کرد اگر پولی از این صندوق برداشت شده باشد، باز می گرداند.

دی کاپریو اعلام کرده با مقامات دولتی همکاری می کند تا روشن شود این کمک مالی از منبعی مشکوک آمده یا خیر؛ به همین دلیل مشکلی برای بازگرداندن این پول ندارد.

در ماه جولای اعلام شد بنیاد خیریه دی کاپریو از کمک مالی که از صندوق اقتصادی مالزی برداشت شده بود برای برگزاری مهمانی خیریه خود سود جسته و در عین حال 100 میلیون دلار از این پول برای ساخته شدن «گرگ وال استریت» مصرف شده است.

در بیانیه دی کاپریو اعلام شد وی اولین بار از این ماجرا توسط خبرهای مطبوعات مطلع شده است. در این بیانیه افزوده شده است: بلافاصه با مقامات دادگستری تماس گرفتیم تا روشن شود این هدایا و مبالغ وقفی مستقیم یا غیرمستقیم با مبالغ برداشت شده از آن محل ارتباط دارد یا خیر و اگر مرتبط باشد این مبالغ به سرعت بازگردانده خواهد شد. در عین حال کمپانی تولید «رد گرانیت پیکچرز» گفته است اطلاعات کسب شده نشان می دهد این دو مبلغ از منابع غیرقانونی نبود و هیچ چیز غلطی این وسط اتفاق نیفتاده است.

بنیاد دی کاپریو سال 1998 تاسیس شده تا از پروژه های زیست محیطی حمایت کند. در ماه آگوست امسال هالیوود ریپورتر با انتشار مقاله ای اعلام کرد بنیاد این بازیگر از حدود 2 میلیون دلار از رقم بزرگی که از صندوق اقتصادی مالزی برداشته شده بود، استفاده کرده است.