آرشیو یکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵، شماره ۴۶۶۹
فوتبال ایران
۱۱

خسرو حیدری: بهتر بودیم و بردیم

اصرار و تکیه علیرضا منصوریان برای بازی دادن به خسرو حیدری کمی عجیب است. عجیب از آن جهت که انگار منصوریان می ترسد بدون یک رهبر در خط هافبک تیمش را راهی میدان کند. در بازی با سیاه جامگان بود که خسرو حیدری آسیب دید و دیگر نتوانست به بازی ادامه بدهد. او که به دلیل همین مصدومیت های پی در پی حتی شانس حضور در تیم ملی را هم از دست داده است روز پنجشنبه فقط یک جلسه تمرین کرد، با این حال منصوریان با پافشاری و اصرار زیاد این بازیکن را در بازی با سایپا به زمین فرستاد تا خیالش از منطقه راست خط هافبک راحت باشد.

حیدری که در بازی با سیاه جامگان آسیب دیده بود، تا روز بازی با سایپا یک جلسه تمرین کرده بود و بدنش برای بازی آماده نبود؛ اما اصرار سرمربی باعث شد تا او در بازی با تیم حسین فرکی هم یکی از مهره های اصلی باشد. مهره ای که فقط یک نیمه توانست برای تیمش بازی کند. خسرو دوباره آسیب دید و اصلامعلوم نیست چه زمانی دوباره بتواند به ترکیب استقلال برگردد. فشار بیش از اندازه به این بازیکن باعث شده تا مصدومیت های او پی در پی شود.

خسرو حیدری درباره بازی توضیح می دهد: بازی سایپا و تراکتور را دیده بودیم. این تیم آمده بود ما را شکست دهد و در نیمه اول هم خوب بازی کردند، ولی ما توانستیم قدرتمان را دیکته کنیم. از نظر بدنی بهتر از آنها بودیم و هر چه به پایان بازی نزدیک تر شدیم چون شرایط بدنی بهتری داشتیم، توانستیم بازی را به دست بگیریم و سایپا را شکست دادیم. او درباره تعویض خودش در این بازی می گوید: هم تصمیم کادر فنی بود و هم این که تازه مصدومیتم خوب شده بود. ان شاءالله از بازی های بعدی آماده تر باشم و بتوانم بازی های بهتری برای تیم انجام دهم.

حیدری درباره بازی با فولاد هم می گوید: بازی در اهواز همیشه سخت است، مخصوصا با فولادی که الان دارد جا می افتد. این تیم هم شرایطی مثل استقلال داشته ولی رفته رفته بهتر می شود. آنها در آخرین بازی شان موفق شدند تراکتور را در تبریز متوقف کنند. همین مساله نشان می دهد، چه پیشرفت خوبی کرده اند و قطعا کار سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.