آرشیو یکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵، شماره ۴۶۶۹
فوتبال ایران
۱۱

دربی مازندران جدال دارا و ندار در لیگ یک

جدال نساجی مازندران با خونه به خونه در قائمشهر و پذیرایی راه آهن تهران از سپیدرود رشت پیشتاز لیگ دسته اول را می توان حساس ترین دیدارهای هفته یازدهم این رقابت ها دانست.

لیگ دسته اول فوتبال در حالی امروز وارد ایستگاه یازدهم می شود که شاگردان علیرضا مرزبان در خونه به خونه که هفته گذشته خود را به رده دوم جدول رساندند هیچ خوش ندارند این عنوان را براحتی از دست بدهند بنا براین حتی در دربی مازندران نیز در مصاف با تیم بحران زده نساجی و محمود فکری سرمربی باتعصب آن، نیاز به هر سه امتیاز بازی دارند تا چنانچه سپیدرود پیشتاز این مسابقات در تهران به راه آهن باخت، صدرجدول بابلی شود!

با این حال نساجی هم امسال نشان داده با وجود بحران مالی تیم از پیش بازنده ای برای هیچ رقیبی نیست و حتی داعیه صعود به لیگ برتر را هم دارد.

در تهران راه آهن تیم تحت هدایت مهدی پاشازاده که هفته گذشته را با برد قاطع سه بر صفر به پایان برد، پذیرای سپید رود رشت صدرنشین این رقابت هاست. وجه مشترک این دو تیم بحران مالی آنهاست هم پاشازاده و هم علی نظر محمدی سرمربی سپید رود در هفته های گذشته در کنار دغدغه فنی بخشی از تمرکز خود را متوجه بحران مالی دیده اند، با این حال پیشتاز بودن سپیدرود چیزی نیست که دو طرف بتوانند براحتی از کنار آن بگذرند؛ راه آهنی ها برای به زیر کشیدن صدرنشین سراسر انگیزه می شوند و اهالی شهرباران هم چشم به راه ادامه قدرت نمایی تیم شهرشان هستند.

در دیگر بازی های مهم این هفته فجرسپاسی بحران زده که همچنان چشم به راه غلامحسین پیروانی است میزبان خیبر خرم آباد است و ملوان انزلی نیز پذیرای بادران تهران است.

برنامه هفته یازدهم لیگ دسته اول

یکشنبه 2 آبان 95

نساجی مازندران خونه به خونه (14:45)

مس کرمان فولادیزد(15)،

راه آهن تهران سپیدرود رشت (15)،

ملوان بندرانزلی بادران تهران (15)،

فجرسپاسی شیراز خیبر خرم آباد (15)

گل گهر سیرجان استقلال اهواز (15)

اکسین البرز مس رفسنجان (15)،

ایرانجوان بوشهر پارس جنوبی (15:30)

نفت مسجدسلیمان آلومینوم اراک (15:30)