آرشیو دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۷۱
صفحه آخر
۱۲

نتانیاهو: شخصا در تخریب مسجدالاقصی مشارکت می کنم!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به قطعنامه سازمان یونسکو گفته شخصا در حفاری های زیر مسجدالاقصی شرکت می کند و همه جوانان صهیونیست را نیز در این امر مشارکت می دهد!

پس از قطعنامه سازمان یونسکو مبنی بر اینکه «هیچ رابطه ای بین مسجدالاقصی و یهودیت وجود ندارد» رژیم صهیونیستی به اشکال مختلف خشم خود را نسبت به آن ابراز داشته است. در تازه ترین واکنش، بنیامین نتانیاهو گفته شخصا قصد دارد در حفاری های زیر حرم قدس شریف و اطراف آن مشارکت کند با این هدف که ادله و مدارکی به دست آورد که نشانه وجود ارتباط بین یهودیان و این مکان است! وی از شهرک نشینان صهیونیست نیز دعوت به مشارکت در این حفاری ها کرده است.

به گزارش صدا و سیما به نقل از شبکه عربی 21، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین متعهد شده که با سازمان «الیعاد» که به راستگرایان مذهبی افراطی تعلق دارد و مسئول طرح شهرک سازی و یهودی سازی در منطقه سلوان در قدس اشغالی است و رهبران آن آشکارا به دین اسلام و نمادهای آن ناسزا می گویند همکاری کند.

نتانیاهو از جوانان و گروه های یهودی خواست در این عملیات که قرار است این هفته انجام شود به وی ملحق شوند و تاکید کرده که دولتش همه امکانات مادی و فنی لازم را برای انجام این امر اختصاص دهد!

روز شنبه نیز شماری از خاخام های اسرائیلی کتاب تورات جدیدی را وارد بخشی از مسجدالاقصی کرده و مدعی شدند که دیوار البراق که آن را دیوار المبکی (گریه) می نامند متعلق به یهودی ها است.

صهیونیست ها مدعی مالکیت مسجد مبارک الاقصی هستند و با ادعای کذب عنوان می کنند که معبد هیکل متعلق به یهودی ها در زیر مسجدالاقصی قرار دارد و مسلمانان این مسجد را به روی نمادهای یهودی بنا کرده اند. این در حالی است که قطعنامه اخیر یونسکو این ادعاها را رد و تاکید کرد که مسجدالاقصی فقط متعلق به مسلمانان است و ربطی به یهودیان ندارد.