آرشیو دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۷۱
حوادث - اخبار کشور
۱۱

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در بوشهر

روابط عمومی اداره کل اطلاعات استان بوشهر اعلام کرد: با اقدام های اطلاعاتی - عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) مقدار یک تن و 30 کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد.

به گزارش ایرنا، با پیگیری و اقدام های اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) یک تن و 30 کیلوگرم مواد مخدر که در یک دستگاه خودرو نیسان جاسازی شده بود در هفته جاری شناسایی و کشف شد.

بر اساس این گزارش، محموله یاد شده پس از بارگیری از شرق کشور به یکی از استان های همجوار استان بوشهر منتقل و از طریق دریا در یکی از روستاهای ساحلی این استان تخلیه و تحویل اعضای باند قاچاق مواد افیونی شده بود.

در همین راستا چهار نفر از قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر و دو دستگاه خودرو نیز توقیف و پرونده سوداگران مرگ برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی استان بوشهر شد.

کشف307 کیلوگرم مواد مخدر در ایرانشهر

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از کشف 307 کیلوگرم تریاک در درگیری مسلحانه ماموران با قاچاقچیان مسلح خبر داد.سرهنگ دوستعلی جلیلیان در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر به منظور مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی و همکاری پلیس استان، از قصد قاچاقچیان برای انتقال مقادیری مواد مخدر از محور نیکشهر – ایرانشهر مطلع شدند. وی افزود: پس از شناسایی دقیق محل انتقال مواد مخدر و هماهنگی قضائی بلافاصله تیم های عملیاتی پلیس به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از حضور ماموران در محل مذکور، سوداگران مرگ با مشاهده ماموران به صورت مسلحانه با آنها درگیر شدند، افزود: با توجه به آتش شدید پلیس، قاچاقچیان مسلح با به جا گذاشتن خودروی حامل مواد مخدر از محل گریختند و ماموران در بازرسی از این خودرو 307 کیلو تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر اظهار داشت: تلاش پلیس برای دستگیری متهمان متواری ادامه دارد.