آرشیو سه‌شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۷۲
صفحه آخر
۱۲

ترامپ تاکید کرد: گسترش تروریسم در سرتاسر جهان دستپخت کلینتون است

ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات آمریکا در سخنرانی جدید خود برای چندمین بار گسترش تروریسم در سراسر جهان را دستپخت هیلاری کلینتون دانسته و گفته تروریست ها از این که هیلاری رئیس جمهور شود خیلی خوشحال می شوند.

سرویس خارجی - انتخابات این دوره ریاست جمهوری آمریکا از حیث اتهاماتی که دو نامزد رقیب نسبت به هم وارد کرده اند. شاید در تاریخ این کشور سابقه نداشته باشد. عامل ایجاد داعش، بیمار روانی، فاسد،دروغگو،دزد، مکار، فاشیست، نژادپرست، بیمار جنسی، ضد زن و... تنها بخشی از القابی است که کلینتون، ترامپ و هواداران آنها طی چند ماه اخیر نثار یکدیگر کرده اند.

دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان که غول های رسانه ای آمریکا هنوز انتخابات انجام نشده وی را «شکست خورده تقریبا قطعی» بازی انتخابات مقابل کلینتون می دانند، در جدیدترین اظهاراتش بار دیگر با یادآوری اقدامات کلینتون در راستای ایجاد داعش گفته: داعش هم اکنون در 32 کشور حضور دارد و او (هیلاری کلینتون) هنوز می گوید من داعش را متوقف می کنم. او هیچ شانسی برای این کار ندارد. آنها [گروهک تروریستی داعش] آرزو می کنند هیلاری رئیس جمهور شود.»

ترامپ همچنین گفته «هیلاری فردی است که اجازه شکل گیری و تحرک داعش را داد. سیاست خارجی هیلاری کلینتون تریلیون ها دلار از ثروت آمریکا را به کشورهای دیگر فرستاد. آنچه که وی انجام داد این بود که تروریسم را در سراسر جهان منتشر کرد. او داعش را رها کرد و آنها اکنون در عراق، سوریه، لیبی و به همین ترتیب در کشورما حضور دارند زیرا او اجازه داده است که شمار بیشتری از آوارگان سوری به کشور ما وارد شوند و ما نمی دانیم آنها تروریست هستند یا خیر؟ این همانند داستان اسب تروا است و ما باید جلوی این کار را بگیریم.»نامزد جمهوری خواهان در ادامه گفت: اگر شما خواهان چهار سال دیگر حکمفرمایی اوباما هستید، اگر شما خواهان این موضوع هستید که داعش برای چهار سال دیگر رشد کند و اگر شما خواهان رشد مالیات ها برای چهار سال دیگر هستید... به هیلاری کلینتون رای دهید.