آرشیو سه‌شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵، شماره ۸۷۸۷
ورزش
۱۱

گوناگون

پرسپولیسی ها شارژ مالی شدند

20درصد از قرارداد اعضای تیم فوتبال پرسپولیس به آنها پرداخت شد. سرخپوشان تاکنون 40 درصد از قراردادشان را دریافت کرده اند.

حقیقی به پدیده پیوست

رضا حقیقی بازیکن پیشین تیم پرسپولیس برای دومین بار به تیم فوتبال پدیده پیوست.حقیقی پیش از این در پدیده حضور داشت اما بعد ازاینکه نتوانست راهی تیم های شرق آسیا شود مجددا به این تیم مشهدی بازگشت.

جایزه پسرطلایی به رناتو رسید

هافبک پرتغالی بایرن مونیخ عنوان بهترین بازیکن جوان اروپا را به خود اختصاص داد. رناتو سانچس 19 ساله با پشت سر گذاشتن رقبایی همچون رشفورد، کومان و دوناروما در مراسمی در فرانسه، جایزه پسر طلایی اروپا را دریافت کرد.

اعتصاب بازیکنان تیم نفت

پس ازتیم سیاه جامگان، بازیکنان تیم نفت تهران هم دراعتراض به مشکلات مالی دست به اعتصاب زدند وتمرین نکردند.علت اصلی این اعتصاب، عمل نکردن اسپانسراین باشگاه به تعهدات مالی است.

اردوی سرخپوشان در امارات

اردوی تدارکاتی پرسپولیس درامارات در تعطیلات لیگ برتر به تصویب هیئت مدیره این باشگاه رسید و سرخپوشان برای برپایی یک اردوی تدارکاتی راهی دوبی خواهند شد.

آذری: فوتبال، ذوب آهن را تنبیه کرد

مدیرعامل تیم ذوب آهن گفت: فوتبال هم پاداش می دهد و هم مجازات می کند و در بازی با نفت تیم ما مجازات شد. آذری گفت:وقتی تیم ازفرصت های گلزنی استفاده نمی کند و کفران نعمت می کند فوتبال شما را تنبیه می کند در بازی با نفت درحالی که می توانستیم پیروز شویم در 7 دقیقه ورق برگشت و بازنده شدیم. با این حال ناامید نیستیم.

مصاف مدعیان درجام شاهد

مصاف مدعیان تیم ملی کشتی آزاد، فرنگی و پهلوانی برای حضور در مسابقات جهانی، روز 7 آبان همزمان با رقابتهای بین المللی جام شاهد درتهران برگزار می شود.

اقدام ارزنده کاپیتان نوری

کاپیتان سابق تیم فوتبال ملوان انزلی یک میلیارد تومان از مطالبات خود را به این باشگاه بخشید. پژمان نوری دیروز درباشگاه حاضر شد و یک میلیارد تومان از مطالبات فصول گذشته خود را به ملوان بخشید. او این اقدام را برای کمک به باشگاه انجام داد تا مدیران این تیم بتوانند مطالبات 300 هزار دلاری زوران را پرداخت کنند.