آرشیو چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵، شماره ۴۶۷۲
جامعه
۱۷

حق با شماست

داستان تلخ قند

رضایی از کرمانشاه: کارخانه های قند و شکر کرمانشاه به خاطر نبود حمایت دولت در حال ورشکسته شدن است، درخواست دارم حمایت بیشتری از این کارخانه ها شود. آنها نان صدها خانواده را تامین می کنند.

ترافیک در منطقه 14 قد می کشد

احمدی از تهران: در بلوار هجرت میدان مطهری در منطقه 14 روزانه شاهد ترافیک سنگینی هستیم، ولی با وجود اطلاع مسئولان از این امر، هیچ اقدامی برای حل ترافیک نمی شود.

شرایط ناعادلانه استخدام

یک شهروند: چرا برای استخدام، اولویت فقط شرایط سنی و مدرک تحصیلی است؟ مگر دیگر افراد نباید زندگی کنند که به راحتی از خیلی شغل ها محروم می شوند؟

معضل سگ های بی صاحب

قیاس وند از مارلیک: از شهرداری ملارد درخواست داریم تا سگ های بی صاحب را زنده گیری کرده و به محل مناسبی منتقل کنند تا شهروندان دچار مشکل بهداشتی نشوند.

پاسخ به یک پیام

در پی درج پیامی در 27 مهر ماه تحت عنوان «عدم دریافت پخش فوتبال های خارجی در شهرستان ماهشهر» مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان با ارسال نمابری اعلام کرد: ایستگاه فرستنده پرقدرت آغاجاری بیش از هفت شهرستان را پوشش تصویری می دهد که از اهمیت بالایی برای سازمان و مرکز خوزستان برخوردار است. لذا پوشش زمینی این ایستگاه از همان ابتدا در اولویت سازمان بوده و در شهرستان های تحت پوشش ایستگاه مذکور و از جمله شهرستان ماهشهر هیچ گونه مشکلی درخصوص پخش فوتبال های خارجی وجود نداشته و نخواهد داشت.