آرشیو چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵، شماره ۴۶۷۲
ورزش
۱۸

چرا برانکو چشم هایش را روی حاشیه های اهواز بست؟

یکی دو روز پس از بازی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان بود که برانکو ایوانکوویچ اظهارنظر عجیبی کرد. در حالی که سر بسیاری از هواداران به دلیل پرتاب سنگ شکست و آنها با سر و روی خونین به خانه هایشان برگشتند، پروفسور گفت: «من که چیزی ندیدم!» این اظهارنظر در حالی مطرح شده است که در برنامه نود یک بار دیگر روایت تلخی های یک مسابقه نمایش داده شد و همه دیدند که چه بلایی سر تماشاگران آمده است.

این برای دومین بار بود که پرسپولیسی ها با چنین مشکلی روبه رو می شدند. سال قبل هم در اهواز (در بازی با استقلال اهواز) و داستان سنگ پرانی تماشاگرنماها شرایط را برای آنها سخت کرده بود. با این حال و در شرایطی که همه از شکستن سر هواداران نوشته اند برانکو چنین اظهارنظر عجیبی کرده است. حرف های برانکو آنقدر عجیب بود که دلخوری بعضی طرفداران در خوزستان را هم به همراه داشت، اما واقعا به چه دلیل سرمربی سرخپوشان این همه اتفاق را نادیده گرفت و طوری وانمود کرد که انگار چیزی ندیده است؟

به نظر برانکو که می داند همه رقبای سرسخت پرسپولیس گذرشان به اهواز می افتد اصلادوست ندارد با حکم کمیته انضباطی هواداران این تیم را محروم کنند! از پرسپولیس که گذشت چرا جریمه این تیم اهوازی باید برای بازی مقابل تیم دیگری اعمال شود؟ البته قصد برانکو این نیست که از تیم های مدعی در آنجا با سنگ پذیرایی شود، بلکه او دوست ندارد آن تیم ها در ورزشگاه بدون تماشاگر به مصاف استقلال خوزستان بروند. اتفاقی که اگر بیفتد کار را برای رقبای پرسپولیس آسان تر می کند.

پروفسور خیلی زیرکانه در این مورد اظهارنظر کرده و به نظر از همه بازیکنان و کادر فنی هم خواسته تا در این مورد هیچ اظهارنظری نکنند که مبادا کمیته انضباطی محرومیتی را برای هواداران این تیم در نظر بگیرد.