آرشیو چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵، شماره ۴۶۷۲
ورزش
۱۸

سرپرست سرخپوشان، گزینه جانشینی مناف هاشمی

از روزی که وزیر ورزش و جوانان از سمت خودش استعفا کرد، بوی تغییرات زیادی احساس می شود، تغییراتی که بدون شک در وهله نخست یقه دو تیم استقلال و پرسپولیس را که متعلق به دولت است، خواهد گرفت.

البته جای پای افتخاری کمی سفت تر از طاهری است، چون در آخرین روزهایی که گودرزی در راس کار بود حکم مدیرعاملی او را امضا کرد تا استقلالی ها مشکل چندانی نداشته باشند. با این حال و بر اساس اخبار رسیده طاهری رفتنی است، ضمن این که او با بعضی اعضای هیات مدیره هم مشکل دارد و به دلیل این که استعفایش را قبل از رویت اعضا، شخصا به وزیر ورزش و جوانان تقدیم کرد با آنها به مشکل خورده است. سلطانی فر هفته آینده قرار است به مجلس برود و خیلی محتمل است که رای اعتماد نمایندگان برای تصدی پست وزارت ورزش و جوانان را بگیرد.

شکی وجود ندارد که او پس از رسمی شدن وزارتش تغییرات را آغاز خواهد کرد و بهترین جایی که می شود از آنجا آغاز کرد باشگاه پرسپولیس خواهد بود. جایی که دوست نزدیک محمود گودرزی سرپرست است. البته ظاهرا طاهری با سلطانی فر هم رابطه بدی ندارد و طبق شنیده ها درست است که از پرسپولیس می رود، اما بلافاصله به وزارت ورزش و جوانان می رود و جای مناف هاشمی را در معاونت مالی وزارتخانه می گیرد.

مناف هاشمی هم با صالحی امیری به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد رفت. البته خود طاهری که ابراز علاقه کرده در پرسپولیس بماند و با توجه به روند رو به رشد این تیم در این باشگاه به فعالیتش ادامه بدهد. احتمالابه همین دلیل، او هنوز استعفا نکرده و منتظر است تا ببیند سلطانی فر پس از این که رئیس شد، چه تصمیمی در این زمینه خواهد گرفت.