آرشیو چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵، شماره ۴۶۷۲
صفحه آخر
۲۰

یک عکس، یک متن

تنها دوست پسربچه اوتیستی

پسربچه ای اوتیستی که اجازه نمی دهد کسی لمس یا بغلش کند، با یک سگ دوست شده است. این پسربچه آمریکایی مدت دو سال است که با خانواده اش در ژاپن زندگی می کند.

مادر این پسر با انتشار عکس بچه اش در فیسبوک نوشت: «می بینید؟ هیچ وقت چنین حسی نداشته ام. این صورت مادری است که می بیند بچه اش که نمی تواند بغلش کند، بشوردش، لباس تنش کند، بفشاردش یا نوازشش کند آسوده و به اختیار خودش به سگی لم داده. این صورت مادری است که بارها دیده پسرش نمی تواند با هیچ بچه ای توی حیاط دوست شود یا ارتباط برقرار کند. هر دوستی. هر ارتباطی و...»

خودروی منحصر به فرد

خودروی Tucker torpedo یکی از بهترین های تاریخ صنعت خودروسازی است. به گزارش مشرق، کمپانی Preston Tucker امیدوار بود تا در زمان خود، با ساخت خودرویی کاملامتفاوت از دیگر خودروها، انقلابی در صنعت خودروسازی ایجاد کند، اما به دلیل برخی مشکلات قبل از تعطیلی کمپانی در سال 1948 فقط 51 دستگاه از آن تولید شد.

زیبایی منحصر به فرد پل عابر

یک پل عابر پیاده در شهر چانگشای چین نظر مردم و بخصوص توریست ها را به سمت خود جلب کرده است. چین که مدتی است به دلیل طراحی پل های مختلف از جمله طولانی ترین پل شیشه ای جهان مورد توجه قرار گرفته است با طراحی پل عابر شهر چانگشا نشان داد که زیباسازی داخل شهر هم اهمیت زیادی دارد.

ماهی که استخوان خود را می خورد!

مارماهی با مصرف استخوان خود زنده می ماند. نتایج تحقیقات جدید نشان می دهد مارماهی می تواند بدون خوردن چیزی و با از دست دادن مقداری از استخوان‎های خود در سفرهای طولانی هزاران مایلی زنده بماند.

خواهر محجبه جکسون

عکسی از جنت جکسون، خواهر مایکل جکسون با لباس محجبه در کنار همسرش در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

خواهر کوچک مایکل جکسون بعد از این که در سال 2013 با یک میلیاردر قطری به نام وسام ال مانع ازدواج کرد، مسلمان شد و اکنون باردار است.