آرشیو چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵، شماره ۴۶۷۲
فوتبال ایران
۱۱

تلاش منصوریان برای جذب سروش رفیعی

همه چیز فعلادر حد شایعه است، اما همین که این شایعه مطرح می شود می توان گفت علیرضا منصوریان هم به دنبال جذب سروش رفیعی برای پیوستن به استقلال است. زمان زیادی به نیم فصل رقابت های لیگ برتر باقی نمانده است و سروش که دوران سربازی اش به پایان رسید می تواند به هر تیمی که خواست برود.

از ابتدای فصل پرسپولیسی ها بشدت دنبال جذب این بازیکن بودند، اما وقتی مشخص شد او تا نیم فصل سرباز است تلاش های خودشان را متوقف کردند و گفتند: «تا نیم فصل صبر می کنیم.» از طرفی کدهایی که از طرف این بازیکن و نزدیکان او دریافت می شد هم مثبت بود تا این که خود تراکتوری ها و شخص سردار آجرلو معادلات را به هم زدند و با دادن پیشنهادی نجومی این بازیکن را به شک و تردید انداختند. از آن زمان تا به حال رفیعی اظهار نظری در این مورد نکرده است و فقط گفته می خواهد به موفقیت تراکتورسازی فکر کند.

با همه این شرایط روز گذشته خبر رسید استقلالی ها هم خیلی چراغ خاموش مذاکرات خودشان برای پیوستن رفیعی به این تیم را آغاز کرده اند و دارند تمام تلاششان را می کنند تا هر طور شده این بازیکن را جذب تیمشان کنند. خیلی ها بر این عقیده هستند که رفاقت او با سیدمهدی رحمتی و بختیار رحمانی در نهایت راه سروش را به سمت استقلال کج می کند و خیلی ها هم می گویند او یک پرسپولیسی تمام عیار است و رفاقت را با شرایط حرفه ای قاطی نمی کند. با این حال اصرار قلعه نویی برای ماندن این بازیکن در تراکتورسازی و رقم بالای پیشنهاد شده هم شاید او را در تراکتورسازی نگه دارد. در ضمن باید گفت با توجه به استعفای وزیر ورزش و جوانان اوضاع مالی استقلال و پرسپولیس چندان خوب نیست و تراکتورسازان گزینه دست به نقدتری هستند.