آرشیو چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۷۹
شهرستان ها
۷

امام جمعه: دادستان الیگودرز با قانون شکنان در کمندان برخورد کند

عده ای در لرستان با استفاده از رانت به مردم ظلم می کنند.

الیگودرز- خبرنگار کیهان: امام جمعه الیگودرز گفت: متاسفانه در لرستان بجای ایجاد زیرساخت و تقویت آنها برخی زمینه بروز حوادث و زیان مردم را فراهم می سازند.

حجت الاسلام محمدعلی ارزنده افزود: سال گذشته فرد سرمایه گذاری در کمندان یک طرح گردشگری را آغاز کرد که با اجرای این طرح سلامت آب آشامیدنی مردم با مخاطره مواجه می شد و حتی مدیر وقت امور آب ازنا به جهت ایستادگی در مقابل قانون شکنان از سمت خود عزل شد که با پیگیری ها مسئولان و فریادهای ما و حکم دادستان ازنا بساط آنها جمع شد.

وی اظهار داشت: متاسفانه اخیرا هم عده ای با استفاده از رانت بار دیگر در کمندان قصد انجام فعالیت های اقتصادی را دارند و باز هم قرار است سلامتی مردم الیگودرز و ازنا به خطر بیفتد.

وی گفت: در شهرستان ازنا و الیگودرز برغم نامه های وزیر نیرو، محیط زیست و منابع طبیعی مبنی بر غیرقانونی بودن اقدامات سرمایه گذاران در کمندان باز هم عده ای 150 هزار نفر جمعیت را فدای منافع گروهی خود می کنند.

ارزند با انتقاد از بروز رانت خواریها و توجه ویژه به گروهی قانون شکن گفت: نمی دانیم چرا عده ای می خواهند مردم را غارت کنند.

وی افزود: اگر سرچشمه در ازنا قرار گرفته دلیل نمی شود به مردم الیگودرز ظلم شود که در این راستا از دادستان می خواهیم بعنوان مدعی العموم با قانون شکنان برخوردی جدی داشته باشد و از حقوق مردم دفاع کند.