آرشیو چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵، شماره ۶۳۶۱
ورزشی
۲۳

اخبار

قهرمانی وزنه برداران نوجوان و جوانان ایران در آسیا

در پایان مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا که در توکیو ژاپن برگزار شد، وزنه برداران ایران در رده سنی نوجوانان با 616 امتیاز و جوانان با 599 امتیاز بر سکوی نخست وزنه برداری آسیا قرار گرفتند. این مسابقات با قدرتنمایی وزنه برداران سنگین وزن ایران به پایان رسید.

انتقاد باقری از خارجی های پرسپولیس

کریم باقری دستیار نامدار ایرانی برانکو ایوانکوویچ گفت هنوز در حال بالاو پایین کردن مسائل موجود است تا بفهمد قادر به تبدیل شدن به یک مربی خوب هست یا خیر! وی مسئولیت خوب یا بد بودن دو بازیکن اوکراینی امسال سرخ های تهرانی را به سرمربی کروات پرسپولیس ارتباط داد و گفت اوست که باید پاسخگوی این امر باشد اما متذکر شد که بازیکنان خارجی سرخ های تهرانی تا به حال بجز دردسر چیزی برای این تیم نداشته اند.

بازگشت مگویان و برزای به تمرینات آبی ها

در تمرین دیروز آبی های تهرانی اوضاع به شکلی سبک و بدون فشردگی از سوی علیرضا منصوریان هدایت شد تا خستگی های ناشی از تمرین سنگین دو روز پیش جبران شود. هرایر مگویان ارمنستانی هم پس از حضور در اردوی ملی کشورش به تمرینات استقلال برگشت و بهنام برزای که یک روز پیشتر جنجال درست کرده بود، دیروز کنار سایرین تمرین کرد ولی میثم مجیدی مصدوم غایب بود و بازی با صبا در جام حذفی در آخر این هفته را از دست داده است.

تهدید تراکتوری ها توسط فیفا

در پی شکایت فلاویو لوپز، هافبک پرتغالی سابق تراکتورسازی از این باشگاه بابت مطالبات معوقه اش، فیفا- نهاد حاکم بر فوتبال جهان- به تراکتوری ها 18 روز مهلت برای بازپرداخت این بدهی داد و متذکر شد که اگر این امر صورت نگیرد، 6 امتیاز از مجموع پوئن های تراکتورسازی در جدول لیگ برتر فوتبال کشور کسر خواهد شد. بدهی باشگاه تبریزی به لوپز دو برابر یا 100 هزار دلار است.

مراسمی دیگر برای پورحیدری

شنبه آینده مراسم بزرگداشت تازه ای برای منصور پورحیدری، «بزرگ» باشگاه استقلال که اخیرا درگذشت، با حضور پسر وی و سایر علاقه مندان او در مشهد برپا خواهد شد.