آرشیو سه‌شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵، شماره ۲۷۳۵
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•حدود شش سال است از رئیس بانک مسکن وقت ملاقات مردمی می خواهم؛ ولی متاسفانه وقت نمی دهند، چند بار از طریق این ستون پیامم را به گوش آنها رساندم؛ اما متاسفانه هنوز اقدامی انجام نشده است.

•به نظر من مقصر ردیف اول در آلودگی هوا، شهرداری پایتخت است، زیرا با فروش تراکم و پیامد آن که افزایش جمعیت تهران است، مدام خودرو های شهر را افزایش می دهد که حاصل آن آلودگی تهران است. دومین عامل آلودگی هوای تهران، ناخالصی سوخت است. سومین عامل آلودگی هوا افزایش برج های 30 و 40 طبقه است که مانعی برای وزش باد در تهران است. به هرحال تنها راهکار برون رفت از این وضعیت، انتقال واحد های مزاحم از تهران به شهرستان هاست. نمی دانیم چرا نمایندگان اصلاح طلب مجلس ا ینقدر بی تفاوت هستند!

• با هر بار تعویض کارت های دستگاه های خودپرداز بانک ملی ایران به هر دلیل و هر مورد مثلاانقضای تاریخ اعتبار کارت یا مفقودشدن و تقاضای کارت جدید، متاسفانه تمام امتیازات داده شده قبلی برای جایزه جشنواره استفاده از کارت اعتباری همان کارت عابر بانک ملی (سیبا)، کاملاپاک شده و به عدد صفر تبدیل می شود، چرا؟ لطفا مسئولان محترم بانک ملی ایران و گروه انفورماتیک این بانک معتبر و قدیمی پاسخ گو باشند.

محمود بلیغیان از اصفهان

•تقاضا از شهردار تهران: با توجه به آلودگی های صوتی شدید، خطرات جانی و خسارات مادی که فروریختن آهن آلات ساختمانی برای ساکنان محلات به ویژه هنگام ریزش و سقوط بناها و خانه های قدیمی فرسوده هم جوار ساختمان های در حال ساخت دارد، همچنین عوارض تخریبی که برای زیرساخت های عمومی و شهری مانند لوله های آب و فاضلاب، گاز شهری و خطوط تلفن و برق به وجود می آورد. از شهرداری تهران تقاضا می شود با صدور دستورات لازم به شهرداری مناطق و نواحی مربوطه آنها، سازندگان ساختمان ها را در شهر تهران موظف کنند، هرنوع آهن آلات و تیرآهن های ساختمانی را صرفا با جرثقیل از تریلی ها پایین بگذارند و از پرتاب کردن شاخه های تیرآهن و بسته های میلگرد در معابر و کوچه های تنگ و باریک جلوگیری شود.

یک شهروند