آرشیو چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵، شماره ۲۷۳۶
سیاست
۱۹

روزنه

پیام تسلیت روحانی برای درگذشت مرحوم سلیم موذن زاده

ایسنا: حسن روحانی، رئیس جمهوری در پیامی رحلت ذاکر نامدار اهل بیت عصمت و طهارت (ع) استاد سلیم موذن زاده اردبیلی را تسلیت گفت. در بخشی از این پیام آمده: «این جانب ضایعه درگذشت آن ذاکر سلیم النفس را به ملت مومن و قدرشناس ایران، همه دوستداران خاندان موذن زاده و به خصوص مردم شریف اردبیل و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می گویم و از درگاه خداوند سبحان برای آن فقید سعید، علو درجات و همجواری با ائمه اطهار (ع) و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم». علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی درگذشت شاعر، مداح اهل بیت و سراینده نواهای دلنشین، استاد سلیم موذن زاده اردبیلی را تسلیت گفت. حجت الاسلام علی یونسی، دستیار ویژه رئیس جمهوری امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، سیدرضا صالحی امیری، وزیر ارشاد در پیامی درگذشت مرحوم سلیم موذن زاده را تسلیت گفتند.

رئیس بنیاد شهید: تعداد شهدای مدافع حرم از هزار نفر فراتر رفته

تسنیم: حجت الاسلام شهیدی محلاتی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 210 هزار شهید تقدیم انقلاب شده است، گفت: اکنون تعداد شهدای مدافع حرم در کشورمان از هزار شهید فراتر رفته، البته ما مدیون همه اینها هستیم. او ادامه داد: در زمان دفاع مقدس، ارتش، سپاه و نیروهای دیگر حضور بسیار تاثیرگذاری داشتند، اما حضور بسیج و بسیجیان در آن زمان فرهنگ ایثار و شهادت را پررنگ کرد.

انهدام یک تیم تروریستی در شرق کشور

ایسنا: حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: یک تیم تروریستی

دوشنبه شب به دست وزارت اطلاعات در شرق کشور متلاشی شد. او افزود: این تیم تروریستی چهار نفر بودند که یک نفر از آنها به هلاکت رسید و سه نفر دستگیر شدند. همچنین مقداری مواد منفجره از این تیم تروریستی به دست آمد.