آرشیو سه‌شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵، شماره ۶۳۷۰
ورزشی
۲۳

اخبار

دیدار سلطانی فر با خانواده پورحیدری

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان یکشنبه با خانواده مرحوم منصور پورحیدری دیدار کرد. وی در این دیدار با اشاره به سجایای والای اخلاقی پورحیدری اظهار داشت: او مرد اخلاقی و بامرام و معرفت بود و من هیچ گاه بد اخلاقی و حاشیه ای را از او سراغ ندارم. در مراسم تشییع همه برای مرد اخلاق فوتبال ایران سنگ تمام گذاشتند. واقعا همه عاشقانه آمدند و رنگ و تیم معنایی نداشت. سلطانی فر در این دیدار از فریده شجاعی، همسر پورحیدری خواست به عنوان یک چهره ورزشی از یک خانواده ورزشی و اصیل در کنار استقلال و ورزش به مجموعه مدیریتی ورزش کشور کمک کند.

لیلارجبی وارد عرصه مربیگری می شود

ورود به عرصه مربیگری، جدیدترین تصمیمی است که لیلارجبی، پرتابگر وزنه تیم ملی دوومیدانی کشورمان برای ادامه فعالیت های ورزشی خود اتخاذ کرده است. نایب قهرمان بازی های آسیایی اینچئون پس از اتمام المپیک ریو 2016، ترجیح داد از عرصه ورزش خداحافظی کند. وی اعلام کرده است قصد دارد بزودی در یک دوره مربیگری بدنسازی شرکت کند تا برای مربیگری این ورزش آماده شود.

3 ایرانی، عضو فدراسیون جهانی شمشیربازی شدند

نشست فدراسیون بین المللی شمشیربازی روزهای ششم و هفتم آذرماه در مسکو به منظور برگزاری انتخابات کمیسیون های این فدراسیون برگزار شد که در آن سه نماینده ایرانی داوود رضا شفاعت، سرکیس آسادوریان و عباسعلی فاریابی به ترتیب عضو کمیسیون های پزشکی، تجهیزات و بازنگری و تالیف مجدد کتب قوانین شدند. در این نشست «عثمان اف» مالک باشگاه آرسنال مجدد برای چهار سال دوم رئیس فدراسیون بین المللی شمشیربازی شد.