آرشیو سه‌شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵، شماره ۶۳۷۰
صفحه آخر
۲۴
پرده نقره ای

مجادلات ادامه دار در «سنتوری 2»

نرگس عاشوری

اظهارات چند روز گذشته محمدرضا شریفی نیا درباره «سنتوری 2» بار دیگر زمینه ساز مناقشه تازه محسن چاوشی و داریوش مهرجویی شد.

پرونده همکاری محسن چاوشی با داریوش مهرجویی در دوسالی که بحث ساخت دنباله «سنتوری» مطرح شده است هر چند وقت یک بار با مجادله رسانه ای این دو هنرمند حاشیه ساز می شود.

بعد از پاسخ منفی قاطعانه چاوشی در مرداد ماه امسال، هفته گذشته با صحبت های محمدرضا شریفی نیا پرونده این همکاری دو باره باز شد. شریفی نیا که در طرح «سنتوری 2» با عنوان «سنتوری، مرد پاییزی» با مهرجویی همکاری دارد در گفت وگویی این اختلاف را نوعی تبلیغات برای بیشتر دیده شدن فیلم «سنتوری» خواند و اعلام کرد که مهرجویی و چاوشی با هم رفیقند؛ خام نشوید. اظهارات شریفی نیا پس از بازتاب در شبکه های اجتماعی با پاسخ تند محسن چاوشی همراه بود. او در گفت وگویی با روزنامه «شهروند» اعلام کرد که نه بمب تبلیغاتی است و نه کسی که بخواهند از او سوءاستفاده کنند. او همچنین تاکید کرد:«با «سنتوری 2» همکاری نخواهم کرد و فکر می کنم کافی است دیگر آقایان نخواهند مرده خودشان را به اسم من زنده کنند.» همچون دوره های گذشته صحبت های چاوشی این بار نیز از سوی مهرجویی بی پاسخ نماند و او قاطع تر از چاوشی اعلام کرد که چاوشی التماس هم بکند، اجازه بازگشتش را نمی دهد. کارگردان «سنتوری 2» روز یکشنبه در گفت وگویی با «موسیقی ما» بار دیگر از این نکته سخن گفت که چاوشی مجاز شدنش را مدیون حضور در «سنتوری» است و هنوز نان این فیلم را می خورد. این کارگردان همچنین درباره گزینه «گروه چارتار» برای حضور در «سنتوری 2» نیز گفت:«فعلا نمی توانم تایید یا تکذیب کنم تا مذاکرات نهایی اتفاق بیفتد.»