آرشیو شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵، شماره ۶۳۷۲
حوادث
۱۷

2 کارگر در قهوه خانه سوختند

گروه حوادث/ آتش سوزی در یکی از قهوه خانه های جنوب تهران 2 کشته و 2 مصدوم برجا گذاشت.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی دراین حادثه که صبح پنجشنبه در بلوار الغدیر تهران واقع در منطقه یافت آباد رخ داد، 2 کارگر افغان به دلیل شدت جراحات وارده جان باخته و 2 کارگر دیگر به دلیل سوختگی روانه بیمارستان شدند.

سید جلال ملکی اظهارداشت: ساعت هشت و 45 دقیقه صبح، حادثه آتش سوزی در یک قهوه خانه سنتی در یافت آباد بلوار الغدیر به سامانه 125 اعلام شد و ماموران 3 ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند. آتش نشان ها پس ازحضور در آنجا با شعله های آتش روبه روشدند که به طورگسترده ای زبانه می کشید. از آنجا که آتش نشانان در مدت زمان کمتر از 3 دقیقه خود را به محل رسانده بودند عملیات اطفای حریق خیلی سریع آغازشد. اما پس از مهارآتش، پیکرهای سوخته دو کارگر افغان در اتاقکی پیدا شد. دو مصدوم نیز از طریق امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه درمحل حادثه چندین سیلندر گاز وجود داشت، تاکید کرد: این سیلندرهای گاز در آستانه منفجر شدن قرار داشتند که با حضور بموقع آتش نشانان، سیلندرها از محل حادثه خارج شده و از انفجارهای مهیب جلوگیری شد. علت آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی در حال بررسی است.