آرشیو شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵، شماره ۶۳۷۲
حوادث
۱۷

سایه به سایه درتعقیب ربایندگان مرد طلافروش

گروه حوادث- 5 تبهکارکه پس از ربودن مرد طلافروش، نقشه سرقت بزرگ از حساب بانکی اش را عملی کرده بودند، پس از یک و نیم ماه ردیابی ویژه پلیسی دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، شامگاه 19 مهر امسال، سرنشینان یک خودروی سواری، سد راه یک خودروی هیوندا شده و درحالی که خود را پلیس امنیت معرفی کرده بودند با نشان دادن کارت جعلی، راننده را دستگیر و دست بسته به صندلی عقب منتقل کردند. بعد هم راهی یک خانه قدیمی در پاکدشت ورامین شدند.

گروگانگیران پس از زندانی کردن مرد طلافروش او را بشدت مورد ضرب و شتم قراردادند تا رمزکارت بانکی اش را به دست آورند.اما او حاضربه این کارنشد.تا اینکه آنها رمز کارت اش را در میان اسناد داخل کیف دستی اش پیدا کردند. آنها سپس با مراجعه به یک صرافی مقدار قابل توجهی دلار خریدند.آنها سپس گروگان را روزبعد سوار برخودرواش دراطراف تهران رها کردند.

مرد طلافروش پس ازرهایی با مراجعه به پلیس همزمان با اعلام شکایت وتشریح جزئیات گروگانگیر اش گفت:ساعاتی پس ازربوده شدن خودم را به بیهوشی زدم واطلاعات زیادی ازآدم رباها به دست آوردم.

بدین ترتیب متهمان پس ازردیابی های گسترده پلیسی کارآگاهان شعبه 11 اداره آگاهی تهران، شناسایی ودستگیرشدند. در تحقیقات نیز مشخص شد آنها در کمپ ترک اعتیاد با یکدیگر آشنا شده و همانجا نقشه سرقت و آدم ربایی را طراحی کرده اند. در حال حاضر تحقیقات تکمیلی برای رفع ابهام های موجود در پرونده ادامه دارد.