آرشیو شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۰۱
ورزشی
۹
نکته ورزشی

اتفاق تلخ در رقابت های جام جهانی موی تای و انتظار پاسخگویی از مسئولان

تیم ملی پسران و دختران موی تای ایران هفته گذشته با حضور در رقابت های جام جهانی روسیه موفق به کسب 4 مدال نقره و 10 برنز شد. سعیده غفاری یکی از ورزشکاران حاضر در مسابقات و در وزن منهای 60 کیلوگرم بود که موفق شد به مدال برنز مشترک دست یافت.

سرویس ورزشی- متاسفانه عکس ها و فیلم های در شبکه های اجتماعی منتشر شده، حاکی از آن است که نماینده تیم ملی موی تای بانوان در مراسم توزیع مدال، کنار نماینده اشغالگر قدس روی سکو ایستاده و در پایان مسابقات هم با نماینده رژیم اشغالگر قدس عکس یادگاری گرفته است.

این اتفاق عجیب در حالی رخ داده است که طبق اعلام خبرگزاری فارس، حسین عابدی مدیر تیم های ملی و سرپرست تیم اعزامی به این رقابت ها نیز در سالن مسابقات حضور داشته و هیچ گونه اقدامی نکرده است.

دفاع از مظلومان و مستضعفان در اقصی نقاط جهان وظیفه هر فرد مسلمانی است که با مکتب اسلام گره خورده. ورزشکاران ایرانی نیز بارها در رقابت های مهم بین المللی حتی المپیک (آرش میراسماعیلی در المپیک 2004 آتن) به این امر مهم توجه کرده اند و مقابل ورزشکاران رژیم اشغالگر قدس به میدان نرفته اند.

انتظار می رود فدراسیون ورزش های رزمی و وزارت ورزش و جوانان ضمن ارایه توضیحاتی در این خصوص، واکنش منطقی نسبت به اتفاق تلخ مذکور داشته باشند.