آرشیو شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۷۰۱
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

خطر کناره گیری تیم شمالی از لیگ برتر بسکتبال

گرگانی ها به شهرداری اعتراض کردند

شهرداری گرگان قدیمی ترین تیم لیگ برتر بسکتبال است که با وجود پنج هفته برگزاری لیگ برتر بسکتبال در فصل جدید هنوز نتوانسته است یک برد داشته باشد. این تیم شمالی دچار وضعیت آشفته ای شده و هواداران این تیم از عملکرد بازیکنان و کادر فنی بشدت ناراضی هستند. باخت پنجشنبه شب این تیم در دیدار معوقه برابر شیمیدر تهران هم سبب شد اعتراضات به عملکرد تیم و کادر فنی شهرداری بیشتر شود.

این تیم پیش از شروع رقابت ها با مشکل مالی روبه رو شد و بودجه آن در شهرداری و شورای شهر گرگان برای خرید های بهتر به تصویب نرسید. حضور بازیکنان خارجی در این تیم هم یکی دیگر از مشکلات است زیرا پس از گذشت سه هفته تنها یک بازیکن خارجی به ایران آمد و یار دوم آنها هم یک هفته ای در ایران است اما هنوز موفق به دریافت کارت بازی نشده است. هواداران گرگانی که آوازه حمایت آنها در سراسر بسکتبال ایران پیچیده است، این روزها از نتایج تیم شهرداری ناراحت و عصبانی هستند.اوج این اعتراضات در پایان مسابقه با شیمیدر بود که به درگیری لفظی و فیزیکی انجامید. تماشاگران می گویند برخی بازیکنان کنونی در اندازه نام شهرداری نیستند و کادر فنی در جذب آنها اشتباه کرده است.

محمدمهدی ایزدپناه سرمربی تیم شهرداری در حالی که بخشی از هواداران از عملکرد فنی تیم هم ناراضی هستند در پاسخ به این اعتراضات می گوید: ناراحتی آنها بیشتر به خاطر مسائل مالی است. اگر از این به بعد هم حمایت مالی شود دیگر به درد نمی خورد زیرا بازیکنان خود را جذب کرده ایم و خارجی های تیم هم آمده اند. تماشاگران گرگانی حتی خواستار انصراف شهرداری از لیگ و ادامه مسابقات هستند و اعتقاد دارند این تیم به آبروی بسکتبال گرگان لطمه می زند و مایه سرافکندگی آنها در این ورزش می شود.