آرشیو شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۷۰۱
فوتبال ایران
۱۱

هفته پانزدهم لیگ دسته اول؛پرواز قو در روز اولین برد شاغلام

هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال در حالی به پایان رسید که صعود ملوان بندرانزلی به صدر جدول در روز نخستین برد فجرسپاسی با غلامحسین پیروانی مهم ترین اتفاق این هفته بود.

ملوان بندر انزلی در حالی به خاطر تفاضل گل در رده دوم این رقابت ها بود که با کسب تساوی برابر پارس جنوبی جم و شکست سپیدرود صدرنشین برابر دیگر تیم بوشهری لیگ یک یعنی ایرانجوان، به تنهایی در صدر جدول قرار می گرفت. البته ملوان با یک بازی بیشتر نسبت به سپیدرود صدر جدول را از شاگردان علی نظر محمدی گرفت.

در دیگر بازی های این هفته فجرسپاسی که با روی کار آمدن غلامحسین پیروانی هم نتوانسته بود به تیره روزی های خود خاتمه دهد در این هفته تیم مدعی، پرمهره و متمول خونه به خونه را باشکست بدرقه کرد تا امیدهای فجری ها به نجات بخش بودن شاغلام زنده شود.

نساجی قائمشهر هم در روزی که محمود فکری سرمربی خود را به دلیل اعتراض به بی سامانی باشگاه در اختیار نداشت موفق شد یک برد پرگل خانگی را همراه با هواداران خود جشن بگیرد.

نتایج این هفته تبعات مالی نیز در پی داشت شاگردان مایلی کهن پیش از صدرنشینی 10 درصد دیگر از قراردادهایشان را دریافت کردند و شارژ روحی شدند؛ چرا که با پرداخت این مبالغ میزان پرداختی فصل جاری پیش از اتمام نیم فصل رقابت های لیگ دسته اول به 45 درصد رسید. باشگاه خونه به خونه هم که در جدال دارا و ندار مغلوب فجر شد 5 درصد از قرارداد بازیکنان و کادرفنی خود را کسر کرد. نتایج کامل دیدار ها هفته پانزدهم لیگ دسته اول: به شرح زیر است:

نساجی مازندران 3 - فولاد یزد صفر/ خیبر خرم آباد 2 - استقلال اهواز صفر/ بادران یک - مس رفسنجان یک/ ملوان بندرانزلی یک - پارس حنوبی یک/ فجرسپاسی شیراز 2 - خونه به خونه صفر/ گل گهر سیرجان 3 - آلومینیوم اراک 2/ مس کرمان یک – راه آهن یک/ ایرانجوان بوشهر 3 - سپیدرود رشت یک