آرشیو شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۷۰۱
حوادث
۱۹

عضویت شوم دختر نوجوان در گروه تلگرامی

دختر نوجوان گمان نمی کرد عضو شدن در یک گروه تلگرامی، او را در دام پسران شرور گرفتار می کند.

به گزارش جام جم، هفته گذشته زنی با حضوردر پلیس آگاهی تهران از گم شدن دختر 14 ساله اش خبر داد و برای یافتن وی کمک خواست.

شاکی به افسر بازجو گفت: شوهرم معتاد بود و یک سال پیش فوت کرد و من سرپرستی دختر نوجوان و فرزند دیگرم را به عهده داشتم و هزینه زندگی مان را با مستمری به جا مانده از شوهرم تامین می کردم. چندی پیش با اصرار دخترم، برایش گوشی هوشمند خریدم. او مدعی بود که با همکلاسی هایش در تلگرام حرف می زند. دیروز او برای درس خواندن به خانه همکلاسی اش رفت و دیگر بازنگشت. در پی غیبت طولانی دخترم به خانه همکلاسی اش رفتم که او خبری از دخترم نداشت و می گفت او به خانه شان نرفته است. می ترسم بلایی سر او آمده باشد.

در پی این شکایت پرونده ای تشکیل و جست وجوی ماموران برای یافتن دختر گمشده آغاز شد تا این که ماموران روز های پایانی هفته گذشته دختر نوجوان را همراه چند پسر در یک مهمانپذیر در اطراف تهران یافتند. دختر نوجوان و پسران بازداشت شده برای ادامه تحقیقات به اداره پلیس منتقل شدند.دختر نوجوان به افسر تحقیق گفت: مدتی قبل عضو یک گروه تلگرامی شدم که دختران و پسران نوجوان در آن عضو بودند. با یکی از پسران آن گروه دوست شدم. او مرا به یک مهمانی در مهمانپذیری دعوت کرد. زمانی که به آنجا رفتم چند پسر و دختر دیگر هم آنجا بودند. دختران همان شب رفتند و من با اصرار پسر مورد علاقه ام آنجا ماندم. او شربتی به من داد که بعد از خوردن آن بی هوش شدم. صبح پس از بیدار شدن، متوجه شدم در دام شیطانی او و دوستانش گرفتار شده ام.

در ادامه دوست تلگرامی دختر نوجوان نیز به اغفال و دعوت کردن او به آن مهمانی اعتراف کرد اما آزارو اذیت او را انکار کرد. این در حالی بود که پسران بازداشت شده نیز منکر آزارو اذیت دختر نوجوان شدند.