آرشیو یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۰۲
ورزشی
۹

پس لرزه های حواشی رخ داده در جام جهانی؛ سرپرست موی تای استعفا کرد

در پی حواشی رخ داده در جام جهانی موی تای، حسین عابدی سرپرست این تیم از سمتش استعفا کرد.

عکس ها و فیلم هایی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که نشان می داد نماینده تیم ملی موی تای بانوان در مراسم توزیع مدال، کنار نماینده اشغالگر قدس روی سکو ایستاده و در پایان مسابقات هم با نماینده رژیم اشغالگر قدس عکس یادگاری گرفته، بازتاب فراوانی داشت تا جایی که روزنامه کیهان روز گذشته در صفحه ورزشی خود به این موضوع اشاره داشت و خواستار پاسخگویی مسئولان مربوطه شد.

اما به دنبال حواشی رخ داده در رقابت های جام جهانی موی تای، حسین عابدی سرپرست تیم ملی موی تای از سمتش استعفا داد و رشیدی رئیس فدراسیون ورزش های رزمی با این استعفا موافقت و امیری را جایگزین وی کرد. رشیدی رئیس فدراسیون ورزش های رزمی در گفت وگو با ایسنا با تایید استعفای عابدی گفت: در بازی های روسیه اتفاقاتی افتاد که برای من قابل قبول نبود. البته این اتفاقات عمدی نبود اما من گفته بودم که برخورد من را به دنبال خواهد داشت. مسئول این اتفاق را خواستیم و از او برای اتفاق های اخیر توضیح خواستیم که وی در نهایت از سمتش استعفا داد.

وی در ادامه افزود: ما همان طور که بیانیه نیز دادیم، رژیم اشغالگر قدس را به رسمیت نمی شناسیم. ورزشکار نیز در جریان اتفاق نبوده و بالای سکو رفته و باید مسئول تیم به او اطلاع می داد که این کار را نکرد و به این ترتیب این اتفاق افتاد و من ورزشکار را مقصر نمی دانم. ما کار خود را کردیم و در ادامه ممکن است حراست وزارت ورزش نیز برخوردهایی را با عابدی داشته باشند.