آرشیو یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵، شماره ۶۳۷۳
صفحه آخر
۲۴

یکشنبه بازار فرهنگ

نقد و بررسی رمان «لایکم کن»

نشست نقد و بررسی کتاب «لایکم کن» نوشته مهناز فتاحی امروز ساعت 9:30 صبح در فرهنگسرای انقلاب واقع در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی برگزار می شود.

نشست جایگاه زن در متون دوره باستانی ایران

نشست «جایگاه زن در متون دوره باستانی ایران (متون اوستایی و فارسی باستان)» با سخنرانی فرزانه گشتاسب، امروز ساعت 14 در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی واقع در بزرگراه کردستان، خیابان دکتر صادق آیینه وند

(64 غربی) برگزار می شود.

نشست «شهر و فرهنگ»

نشست «شهر و فرهنگ» با سخنرانی علی طیبی (گفت و گو روی خط عابر) و زهره دودانگه (شهر، کالبد، حیات: درباره زندگی و مرگ یک محله) و نمایش فیلم مستند urbanized با زیر نویس، امروز ساعت 16 در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات واقع در میدان ولیعصر، خیابان ولیعصر، جنب سفارت عراق، خیابان دمشق برگزار می شود.

نشست «سواد رسانه ای؛ فرآیند یا فرآورده»

نشست تخصصی «سواد رسانه ای؛ فرآیند یا فرآورده» با سخنرانی حسن اسماعیل زاده و کیانوش رستمی امروز ساعت 14 در دانشگاه فرهنگیان، پردیس علامه طباطبایی لرستان واقع در خرم آباد، خیابان جلال آل احمد برگزار می شود.

نشست «نوشتن به مثابه پژوهش»

نشست های «نوشتن به مثابه پژوهش» و «علوم انسانی و اجتماعی را چرا و چگونه تدریس کنیم» با حضور نعمت الله فاضلی امروز به ترتیب ساعت 9 صبح و 14 در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه گیلان برگزار می کند.

رونمایی کتاب تاریخ ایران ویژه نوجوانان

آیین رونمایی دو مجموعه کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان «نیاکان ما» و «حماسه های ایرانی» امروز ساعت 10 صبح در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار می شود.

اصفهان میزبان «صلح روی کاغذ»

نمایشگاه دوسالانه هنر معاصر با موضوع «صلح روی کاغذ» پس از نمایش در تهران به موزه هنرهای معاصر اصفهان می رود.این رویداد که تابستان امسال در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد، امروز ساعت 16 در موزه هنرهای معاصر اصفهان واقع در خیابان استانداری گشایش خواهد یافت که تا یک ماه هر روز از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 20 ادامه دارد.

صد و یکمین برنامه «سینما روایت»

فیلم «اروند» ساخته پوریا آذربایجانی، در صد و یکمین برنامه «سینماروایت» امروز ساعت ساعت 17:30 در مجتمع فرهنگی اسوه واقع در خیابان انقلاب، نبش بهار جنوبی، اکران، نقد و بررسی می شود.