آرشیو یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۷۰۲
ورزش
۱۸

دلگرمی پرسپولیسی ها به مهدی طارمی

پروین: این بچه زیر فشار است

مهدی طارمی در روزهای سخت فوتبالی اش قرار دارد. می گویند برای فوتبالیست ها این دوره افت هست و دیر یا زود به سراغ هر بازیکنی می آید. برای مهدی طارمی اتفاقا خیلی زود این دوره از راه رسید؛ در سال سوم درخشش. او که در دوران حمید درخشان رگه هایی از یک ستاره را نشان داد، در دوران مربیگری برانکو به شکوفایی رسید و تا ابتدای همین فصل، شرایط ویژه ای داشت. وقتی او در پرسپولیس ماند، عده ای پیش بینی می کردند دچار افت شود، چراکه در فوتبال ایران به سقف خود رسیده و اگر بماند، بازنده خواهد بود. تا امروز این پیش بینی تا حدودی درست از آب درآمده است. مهدی طارمی امسال با آن که پنج گل زده، شرایط سختی داشته است بویژه این فشار برای طارمی در دو هفته گذشته لیگ برتر بیشتر بوده است. او موقعیت های زیادی خراب کرد تا حتی هواداران هم انتقاد کنند و از او بخواهند تا بشود همان بازیکن آماده.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.