آرشیو یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۷۰۲
ورزش
۱۸

بازیکن اوکراینی به درد شرایط حساس نمی خورد

پریموف، استاد گل زدن به تیم های کوچک!

پریموف امتحانش را پس داد. پس از گلزنی در اردوی امارات و باز کردن دروازه شاهین دبی و تیمی متشکل از ایرانی ها و انگلیسی ها خیلی ها امیدوار شدند سرانجام یکی از خریدهای خارجی که پرسپولیسی ها کرده اند به دردشان خورده است و در روزهایی که مهدی طارمی و علی علیپور افت فاحشی کرده اند او می تواند گره گشای مشکل گلزنی سرخ ها باشد.

بازی با ماشین سازی و فشار رسانه ای قبل از آن برای بازی دادن به این بازیکن اوکراینی باعث شد برانکو سرانجام یک تصمیم مهم بگیرد و پریموف را در ترکیب ثابت پرسپولیس بازی بدهد. این بازیکن جای علی علیپور را در ترکیب اصلی گرفت تا در کنار مهدی طارمی وظیفه گلزنی برای تیمش را انجام بدهد، اما نه تنها این اتفاق نیفتاد، بلکه پریموف که خودخواهی در بازی کردنش موج می زد نه به کسی پاس می داد و نه کسی حاضر می شد به او پاس بدهد!

او که نمایش ضعیفی مقابل ماشین سازان داشت برانکو، پرسپولیس و هواداران را ناامید کرد تا خیلی ها به این نتیجه برسند که او فقط متخصص گلزنی در بازی های کوچک است و بهترین جایی که می شود در پرسپولیس برایش در نظر گرفت همان نشستن روی نیمکت ذخیره هاست. بازی راکد و بی تحرک او بدون شک از حوصله هواداران پرسپولیس خارج است و این بازیکن اگر می خواهد دل تماشاگر را به دست بیاورد، باید تلاش بیشتری کند، انگیزه داشته باشد و از همه مهم تر گل بزند.