آرشیو یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۷۰۲
ورزش
۱۸

ایران بدون لژیونرها به مصاف ساحل عاج می رود

تیم ملی فوتبال درحالی در تعطیلات نیم فصل لیگ برتر اردویی یک هفته ای را در امارات برپا می کند که در این اردو فقط ملی پوشان شاغل در لیگ ایران حضور خواهند داشت، چراکه چون اردو در ایامی غیر از فیفا دی برگزار می شود، باشگاه های خارجی الزامی برای در اختیار گذاشتن لژیونرها ندارند.

تیم ملی فوتبال درحالی فروردین ماه سال آینده دور برگشت انتخابی جام جهانی را با جدال برابر قطر آغاز می کند که کی روش در ادامه برنامه های آماده سازی شاگردانش برگزاری اردو در امارات و دیدار دوستانه با ساحل عاج را در دستور کار قرار داده است. هرچند خبری از لژیونرها در این اردو نخواهد بود، اما شانس دعوت از بازیکنانی مانند حقیقی و دژاگه که هم اکنون بدون تیم هستند، وجود دارد!

تیم ملی قرار است اردوی خود را از تاریخ 13 دی ماه آغاز کرده و ملی پوشان در این اردوی هشت روزه در باشگاه ایرانیان مستقر خواهند شد، شاگردان کی روش طبق برنامه زمان بندی کادر فنی در تاریخ 19 دی ماه در روز آخر اردوی خود در دبی به مصاف ساحل عاج خواهند رفت و این درحالی است که رایزنی ها از حالابرای برگزاری یک دیدار تدارکاتی دیگر در تاریخ 16 دی ماه ادامه دارد.

پیش از این از گینه به عنوان حریف احتمالی ایران در تاریخ فوق نام برده می شد که گویا این دیدار محقق نشده و یک تیم دیگر حریف ایران خواهد شد.