آرشیو یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۷۰۲
فوتبال ایران
۱۱

استقلال فعلابرای پژمان منتظری جا ندارد

پژمان منتظری، مدافع سابق استقلال که بازیکن الاهلی قطر به حساب می آید، فعلابیرون است و نمی تواند بازی کند. او در دیدار ایران و چین در مقدماتی جام جهانی آسیب دید و به همین خاطر، نامش را از لیست الاهلی خط زدند.

حالامنتظری به میادین بازگشته ولی به دلیل آن که در لیست الاهلی جایی ندارد، نمی تواند بازی کند. او حداقل تا نیم فصل دور از میادین خواهد بود و پس از آن نامش وارد لیست می شود. منتظری در آخرین مصاحبه ای که با برنامه نود داشت، صحبت هایی کرد که شائبه برانگیز بود. او گفت: الان زمان آن است که به استقلال برگردم... این جمله منتظری در شرایطی که قبلاگفته بود حتما در نیم فصل به لیست الاهلی برمی گردد، شائبه ایجاد کرد.

استقلالی ها به هیچ وجه دنبال جذب مدافع نیستند. این تیم تا دلتان بخواهد، مدافع دارد و منصوریان حتی در این باره حرف هایی زده که نشان می دهد اگر رابسون و پادوانی را از ابتدای فصل در اختیار داشت، بعضی بازیکنان را رد می کرد. مشکل این بود که او پادوانی را دیرتر گرفت. در شرایطی که استقلال مدافع زیاد دارد، آیا ممکن است منتظری به استقلال بازگردد؟ یکی از نزدیکان منصوریان وقتی با خنده این سوال را مطرح کرد، منصوریان پاسخی نداد و تنها گفت: چه بگویم؟

سرمربی استقلال در خط دفاعی اش امین حاج محمدی، مجید حسینی، میثم مجیدی، نورافکن، وریا غفوری، هرایر مگویان، رابسون، پادوانی، یعقوب کریمی، زکی پور و برزای را در اختیار دارد و طبیعتا با وجود این تعداد مدافع، نیاز به مدافع دیگری ندارد. منتظری هم فعلامبهم حرف زده و کسی نمی داند، آیا او واقعا تصمیم دارد برگردد یا در الاهلی به کارش ادامه دهد؟ چیزی که پیداست، منتظری و جباری رابطه خیلی خوبی با یوسف آدم سرمربی الاهلی ندارند و گویا این مساله آنها را با شک و تردید روبه رو کرده است.