آرشیو یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۷۰۲
صفحه آخر
۲۰

یک عکس، یک متن

دکتر حسابی در کنار مادرش

زنده یاد دکتر محمود حسابی در تمام خاطراتش از مادرش به نیکی یاد کرده و شخصیت او را در زندگی اش بسیار موثر ذکر کرده است. فردا نیوز عکسی از دکتر حسابی، پدر فیزیک ایران را در کنار مادرش، گوهرشاد منتشر کرده است.

زنی با 69 فرزند

یک زن روس با به دنیا آوردن 69 فرزند، رکورد بیشترین زایمان را در طول تاریخ از آن خود کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، زنی که بیشترین فرزند را در طول تاریخ به دنیا آورده، یک زن روس است که در قرن 18 میلادی زندگی می کرده و همسرش کشاورز بوده است. وی 27 زایمان داشته که 16 زایمان وی دوقلو بوده اند و چهار زایمان وی نیز چهار قلو بودند. هفت زایمان این زن نیز سه قلو بودند. همه فرزندان این زن و خود وی از سلامت کامل برخوردار بوده و تنها دو پسر او هنگام به دنیا آمدن، مرده بودند.

روح در عکس

قلعه Crathes به خاطر داستان هایش درباره ارواح و این که توسط آنها تسخیر شده، بسیار شهرت دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، «بیل آندرو» 78 ساله زمانی که مشغول عکاسی از خانواده اش در قلعه ای قدیمی به نام Crathes بود، هرگز تصور نمی کرد با صحنه ای عجیب و وحشتناک روبه رو شود. در یکی از عکس ها یک شبح یا روح در حالی که بچه ای را به همراه دارد، دقیقا جلوی در ورودی قلعه دیده می شود. وی به همراه کولین، دختر 60 ساله اش و جسیکا، نوه 30 ساله اش از این قلعه بازدید کرده بودند.

ویتنام، کشور عودهای معطر

ویتنام بعد از جنگ با آمریکا و شکست دادن این ابرقدرت، سال هاست تلاش می کند صنعت و اقتصاد خود را تقویت کند. یکی از صادرات این کشور عودهای معطر است که در سراسر دنیا خواستاران زیادی دارد. دیروز عکسی زیبا در خبرگزاری های مختلف منتشر شد که یک کارگر را در حال بسته بندی عودهای معطر در شهر هانوی، نشان می داد.