آرشیو یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۷۰۲
فوتبال ایران
۱۱

هواداران، استقلال را در بازی با تراکتور تنها نگذارند

ستار همدانی: یکسری انتقادها از منصوریان بی معرفتی بود

ستار همدانی زمانی مربی استقلال در لیگ برتر بود. پیشکسوت با اخلاق و منطقی آبی ها که سعی کرده تمام تلاشش برای موفقیت تیمش باشد. او هم مثل خیلی دیگر از بازیکنان سابق استقلال حتی اگر در کنار تیمش نباشد باز از دور حواسش به اتفاق هایی که می افتد، هست. همدانی که این فصل هم حمایت های خوبی از استقلال کرده و هوای هم تیمی سابق خودش منصوریان را داشته، معتقد است علیرضا می تواند تیم را از بحران خارج و به یکی از مدعیان قهرمانی تبدیل کند. او ابتدا درباره بازی با صبا می گوید: «عملکرد تیم در این بازی خوب بود. فکر می کنم 9 نفره شدن آسیب بزرگی به آنها زد.به نظرم استقلال در مجموع در این بازی عملکرد خوبی داشت و مهم این است که هوادار از کسب این نتیجه راضی است.»

او این را گفت و ادامه داد: «به نظرم پس از حاشیه های ابتدایی فصل، تیم به یک انسجام و همدلی رسیده است و اگر همین روند ادامه داشته باشد، می شود براحتی از بحران خارج شد. بازی بعدی استقلال با تراکتورسازی و در ورزشگاه آزادی است. هواداران باید به ورزشگاه بیایند و از تیم حمایت کنند. بدون شک انرژی ای که آنها به بازیکنان می دهند مهم ترین کمک برای رسیدن به موفقیت است.»

همدانی درباره منصوریان هم حرف می زند و می گوید: «علیرضا از دوستان خوب من و یکی از مربیان خوب لیگ برتر است. مشکلی که به وجود آمد این بود که تیم او در ابتدای فصل نتیجه نمی گرفت. طبیعی بود که یک سری انتقادهای دلسوزانه هم از منصوریان شود، اما انتقادهایی هم که بعضی افراد از علی می کردند به دور از معرفت و مردانگی بود. انتقاد باید منصفانه باشد. حالاخدا را شکر استقلال دارد بازی هایش را می برد و امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد تا استقلال به چیزی که حقش است برسد.»