آرشیو یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۷۰۲
فوتبال ایران
۱۱

کوتاه از فوتبال

حسینی: باید از نام ذوب آهن دفاع کنیم

کمتر کسی فکرش را می کرد ذوب آهن بعد از جدایی یحیی گل محمدی نیز یک تیم خوب و سازمان یافته باشد که توانایی شکست دادن حریفانش با نتایج عجیب را نشان دهد، اما این اتفاق با مجتبی حسینی رخ داد.

حسینی در این باره گفت: ما راهی را می رویم که بهترین امتیازات را برایمان به ارمغان بیاورد. تغییرات زیادی نسبت به دوران مربیگری گل محمدی نداشتیم و کنار هم کاری می کنیم تا از نام ذوب آهن دفاع شود.

هت تریک برای هت تریک ها!

لیگ دوازدهم کم کم به روزهای جذاب خود نزدیک می شود. یکی از مهم ترین دلایل این ادعا، اتفاقی است که بتازگی و ظرف دو هفته گذشته از لیگ شاهدش بودیم.

در هفته گذشته، مهدی رجب زاده توانست با پیراهن ذوب آهن مقابل صنعت نفت در آبادان هت تریک کرده و سه گل زیبا به ثمر برساند. روز پنجشنبه و در دیدار فولاد خوزستان مقابل نفت تهران نیز، ساسان انصاری هت تریک کرد تا کار نفت تمام شود. مرتضی تبریزی نیز روز جمعه برای ذوب آهن مقابل پیکان هت تریک کرد تا هت تریک لیگ دوازدهم را هم هت تریک کند!

کمالوند: ماندم تا برخی مسائل را ثابت کنم

فراز کمالوند با گسترش فولاد به روزهای خوبش نزدیک می شود. در چهار هفته گذشته که چهار بازی سخت برای گسترش بود، او مقابل پیکان و سپاهان به برتری رسید، مقابل تراکتورسازی در یک بازی عجیب باخت و برابر استقلال، بازی 2 بر صفر باخته را به تساوی کشاند، اما کمالوند در مورد این شرایط، حرف جالبی به زبان آورد: خیلی ها گفتند تیم من سقوط خواهد کرد، اما آنچه دیدید، فقط بخشی از قدرت ما بود و در تبریز و گسترش ماندم تا همین موضوع را ثابت کنم.

اردوی ایتالیایی تیم میلاد

تیم ترک گروژنی پس از پایان دور اول لیگ برتر روسیه و استراحت یک ماه سه اردوی آماده سازی در اروپا برپا خواهد کرد که همانند گذشته ایتالیا یکی از محل های اصلی این اردوها است.

رشید رحیمف، سرمربی تاجیکستانی تیم ترک گروژنی اعلام کرد که تیمش در اردوی آماده سازی ایتالیا سه بازی تدارکاتی با اودینزه، ویچنزا و المپیا برگزار خواهد کرد. یاران میلاد محمدی در دو اردوی دیگر اروپایی نیز هشت بازی تدارکاتی برابر تیم های مختلف انجام می دهند، اما نام حریفان احتمالی هنوز مشخص نشده است.