آرشیو دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵، شماره ۲۷۴۳
ورزش
۱۸

خبر

انصراف احمدی از مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا

الهه احمدی که قصد شرکت در رقابت های تیراندازی قهرمانی آسیا در تهران را داشت، دیروز از حضور در رقابت ها انصراف داد. به گزارش ایسنا، رقابت های قهرمانی سلاح های بادی آسیا به میزبانی ایران از امروز برگزار خواهد شد و تیم ایران با 61 ورزشکار به مصاف رقبای آسیایی خود می رود. در حالی تیم تفنگ ایران در این رقابت ها حضور پیدا می کند که الهه احمدی دارنده مدال طلای جهان قصد شرکت در رقابت ها را ندارد. احمدی عنوان کرد قصد استراحت کردن دارد. با انصراف الهه احمدی، در رده بزرگسالان تیم تفنگ، نرجس امام قلی نژاد، نجمه خدمتی و نسا پاریاب در ترکیب اصلی هستند. در این دوره از مسابقات به جز ایران 14 کشور آسیایی کویت، قطر، مالزی، تایلند، مغولستان، تایوان، ژاپن، چین، بنگلادش، پاکستان، هند، قرقیزستان، تاجیکستان و قزاقستان حضور دارند.

مذاکره فدراسیون والیبال با بروتو

مسئولان فدراسیون والیبال با بروتو، سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایتالیا، برای هدایت ملی پوشان وارد مذاکره شدند. به گزارش ایسنا، درحالی که پیش از این مندز، استویکچف و آناستازی سه گزینه اصلی فدراسیون والیبال برای هدایت تیم ملی عنوان شده بودند، اما مذاکراتی از سوی فدراسیون ایران با مائورو بروتو، سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا، صورت گرفت و او نیز از همکاری با ایران استقبال کرده است. در هفته های گذشته بروتو به عنوان کاندیدای سرمربیگری لهستان نیز مطرح بود.

دادگاهی شدن یحیی توره به دلیل رانندگی در حالت مستی

هافبک ساحل عاجی منچسترسیتی به زودی باید در دادگاه حاضر شود و از خود به دلیل رانندگی در حالت مستی دفاع کند. به گزارش ایسنا و به نقل از بی بی سی اسپورت، یحیی توره 33ساله، به رانندگی در حالت مستی در سه شنبه 29 نوامبر در لندن متهم شده است. خودروی او به وسیله پلیس متوقف شد تا بدبیاری دیگری برای منچسترسیتی حادث شود. سطح الکل خون این بازیکن از حد مجاز گذشته بود و به همین خاطر او باید به زودی در دادگاه حاضر شود و منتظر جریمه سنگینی از طرف پلیس انگلیس باشد.