آرشیو دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵، شماره ۸۸۱۷
ورزش
۱۱

گوناگون

کریمی رئیس فدراسیون شد

مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های ناشنوایان به ریاست سلطانی فر، وزیر ورزش و با حضور اعضای مجمع برگزار شد.و درنهایت مصطفی کریمی با 22 رای از مجموع 40 رای ماخوذه به عنوان رئیس جدید فدراسیون ورزش های ناشنوایان انتخاب شد.

اقدام ارزنده بانوی مدال آور

پریسا روحانیان، نخستین بانوی طلایی ایران در مسابقات جهانی تیراندازی با کمان، مدال طلای خود را به سردار قاسم سلیمانی تقدیم کرد.

جلالی: منشا به پرسپولیس نمی رود

جلالی سرمربی تیم پیکان درخصوص احتمال حضور قرضی گادوین منشا مهاجم پیکان در پرسپولیس برای مسابقات جام باشگاه های آسیا مطرح شده است، گفت: این اخبار کاملاشایعه است و صحت ندارد.

عشوری تراکتور 3 امتیاز را می گیرد

سینا عشوری، درمورد بازی تراکتورسازی مقابل استقلال گفت: احترام خاصی برای استقلال قائلم اما شک نکنید سه امتیازی را می گیریم. دوست داشتم دراین بازی حضور داشته باشم اما به هر حال شرایط طوری رقم خورد که من این فصل مصدوم شوم.

مازندران قهرمان کشتی بسیج

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بسیج کشورگرامیداشت هفته بسیج با رقابت 168 کشتی گیر از 19 استان درتهران برگزارشد.ودر پایان تیم مازندران با کسب 5 مدال طلا، 3 نقره و 2 برنز به مقام قهرمانی رسید. تیمهای کرمانشاه و تهران هم در رده های دوم و سوم قرارگرفتند.

چرخابی: امیدی به قهرمانی سپاهان ندارم

سرمربی سابق سپاهان گفت: انتظار قهرمانی لیگ برترازسپاهان انتظار بیهوده ای است. چرخابی درمورد احتمال قهرمانی این تیم در جام حذفی گفت: به طورکل نمی توان روی جام حذفی حساب باز کرد و احتمال دارد سپاهان درجام حذفی سهمیه بگیرد اما درلیگ برتر بعید به نظر می رسد با این تیم حتی بتواند سهمیه آسیا را هم به دست بیاورد.

سجادی: برای المپیک استارت می زنیم

سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش گفت: ستاد بازیهای 2018 آسیایی اندونزی و المپیک 2020 توکیو تا آخرآذرماه تشکیل می شود و فدراسیونها باید برنامه ها و تقویم چهار سال آینده را تهیه و ارائه کنند.