آرشیو سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۷۰۴
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

روی آنتن

قدردانی سازمان بسیج اصناف و بازاریان از رسانه ملی

غلامرضا حسن پور اشکذری، مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور در نامه ای به دکتر علی عسکری، رئیس رسانه ملی از تلاش های سارمان صداوسیما در پوشش مناسب رسانه ای «مجمع سراسری نقش اصناف، بازاریان و تجار در تحقق اقتصاد مقاومتی» قدردانی و تشکر کرد.

توجه به کیفیت و جذب مخاطبان بیشتر در برنامه ها

معاون امور استان های سازمان صداوسیما گفت: در تولیدات و برنامه سازی ها باید کیفیت و جذب مخاطب های بیشتر در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان ها، دکتر علی دارابی در جلسه شورای مدیران صداوسیمای مرکز خوزستان با اشاره به محتوای تولید برنامه ها افزود: صداوسیما باید به سمت کارهای امیدآفرین برود و از تزریق روحیه ناامیدی بشدت ممانعت کند.

رادیو جمعه یکساله شد

جشن یک سالگی برنامه رادیو جمعه با حضور علاقه مندان و هنرمندان برنامه در استودیو یک رادیو برگزار شد.

به گزارش شبکه رادیویی ایران، در این جشن هنرمندانی چون عباس محبی، علی رضا جاویدنیا، اصغر سمسارزاده، شوکت حجت، داوود منفرد، فرانک رفیعی، مرتضی تبریزی و... به ایفای نقش و اجرای نمایش های شاد پرداختند که مورد استقبال جمعیت حاضر در سالن قرار گرفت.

بهنام احمدپور، مدیر شبکه ایران که به عنوان میهمان در جشن تولد رادیو جمعه حضور داشت، در این برنامه گفت: رادیو جمعه حاصل زحمات تیمی 40 30 نفره است که استخوان بندی آن نیز از هنرمندان قدیمی رادیو در عرصه طنز تشکیل شده است.

انتصاب در روابط عمومی صداوسیما

دکتر داود نعمتی انارکی، مدیرکل روابط عمومی صداوسیما در احکام جداگانه ای فرشید شکیبا را به سمت مدیر روابط عمومی معاونت امور استان ها و سید احمد حسینی خبیر را به سمت مدیر روابط عمومی معاونت برون مرزی صداوسیما منصوب کرد.