آرشیو سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۷۰۴
ورزش
۹

فوتبال اروپا

عذرخواهی لاتزیو بابت اهانت لولیچ

باشگاه لاتزیو بابت اظهارنظر تند دفاع چپ این تیم علیه مدافع آلمانی رم ابراز تاسف کرد. بعد از برد 2 بر صفر رم در بازی با لاتزیو، سناد لولیچ دفاع چپ لاتزیو که ظاهرا تحمل باخت برایش خیلی سخت بود، اظهاراتی را درباره آنتونیو رودیگر، مدافع سیاهپوست رم عنوان کرد که مایه شرمساری بود و نمونه بارزی از رفتار نژادپرستانه تفسیر می شد.

لولیچ گفته بود دو سال پیش او در اشتوتگارت داشت جوراب و کمربند می فروخت و حالاطوری رفتار می کند که انگار بازیکن فوتبال است. رودیگر در جواب فقط به این نکته بسنده کرد: حتی افراد سفیدپوست هم جوراب می فروشند، اما چرا در این عصر این میزان از نژادپرستی را شاهدیم؟

با شدت گرفتن درگیری در رسانه ها، آرتورو دیاکوناله، مدیر روابط عمومی باشگاه لاتزیو دیروز گفت: باشگاه از اظهارات لولیچ و شیوه ای که از آنها تعبیر شده، متاثر است. من از جانب باشگاه لاتزیو بابت اظهارات لولیچ، عذرخواهی می کنم.

مورینیو: من خلافکار نیستم

ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی منچستریونایتد بعد از تساوی یک بر یک مقابل اورتون و در برابر خبرنگارانی که از افشاگری رسانه های اروپا حرف می زدند، گفت: من مدارک لازم را در ایتالیا، اسپانیا و انگلیس تحویل داده ام و چیزی برای پنهان کردن ندارم. این مدارک نشان می دهد هیچ تخلفی انجام نداده ام. من خلافی مرتکب نشده ام که به دلیل آن ترسی داشته باشم.

پیشنهاد سرسام آور چینی ها به ته وز

باشگاه شانگهای شن هوای چین اعلام کرد در حال انجام گفت وگوهای نهایی با مهاجم معروف آرژانتینی است که در حال حاضر در تیم ریورپلات بازی می کند.

رسانه های چینی مدعی شده اند دستمزد سرسام آور 40 میلیون یورویی در سال به این بازیکن پیشنهاد شده است. ته وز تا سال 2018 با ریورپلات قرارداد دارد. او در سال های 2007 تا 2009 برای منچستریونایتد و در سال های 2009 تا 2013 برای منچسترسیتی بازی کرد.