آرشیو سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۷۰۴
فوتبال ایران
۱۱

رحمتی خودش را ممنوع المصاحبه کرد

هر چقدر به بازی استقلال و تراکتورسازی نزدیک می شویم، رسانه ها بیشتر روی این مسابقه زوم می کنند. این دیدار به خاطر اتفاقات آخرش، حداقل برای مهدی رحمتی بسیار حساس است. او در آخرین جدال دو تیم، با امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی، درگیری لفظی پیدا کرد.

در صحنه ای، قلعه نویی به داور اعتراض کرد و وقتی مهدی متوجه این مساله شد، از داخل زمین برای او پیغام فرستاد که روی نیمکت بنشیند و ساکت شود. همین مساله باعث درگیری شد و دو طرف تلاش کردند قلعه نویی و رحمتی را آرام کنند. در پایان مسابقه هم رحمتی و قلعه نویی نزدیک بود درگیر شوند؛ اما با دخالت بازیکنان و مسئولان دو تیم و همین طور مسئولان ورزشگاه، همه چیز ختم به خیر شد. در آن بازی استقلال 3 بر 2 شکست خورد.

حالاخیلی ها دوست دارند در آستانه بازی روز جمعه با مهدی رحمتی درباره حساسیت این مسابقه و همین طور اتفاقاتی که در آن بازی رخ داد، صحبت کنند. رحمتی اما خودش را ممنوع المصاحبه کرده و می گوید علاقه ای به حرف زدن ندارد. رحمتی امسال بسیار کم مصاحبه کرده و حالاهم می گوید: فعلاصحبت نمی کنم. کادر فنی استقلال هم از مهدی خواست آرامش خود را در این بازی حفظ کند. منصوریان بعد از بازی برگشت سال گذشته دو تیم، در حالی که سرمربی نفت تهران بود با رحمتی تماس گرفت و او را به آرامش دعوت کرد. این بار هم منصوریان، رحمتی را به آرامش دعوت کرده است.