آرشیو سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۷۰۴
حوادث
۱۹

شناسایی عامل درگیری مرگبار در استاد معین

تحقیقات از دوست مقتول درگیری خیابان استان معین مشخص کرد، قاتل فراری قاچاقچی ای بوده که تازه از زندان آزاد شده است.

به گزارش جام جم، ساعت 19 چهاردهم آذر امسال ماموران کلانتری 119 مهرآباد تهران از طریق مسئولان بیمارستان امام خمینی(ره) در جریان مرگ پسری 21 ساله به نام امیر قرار گرفتند. ماموران با حضور در آنجا و تحقیقات متوجه شدند وی بر اثر درگیری با جوانی در خیابان استاد معین کشته شده است.

با دستور قاضی ایلخانی، تحقیقات پلیسی برای دستگیری ضارب و شرکت کنندگان در این دعوای خونین آغاز شد تا این که دو نفر از هم محلی های قاتل فراری و یکی از دوستان مقتول بازداشت شده و دیروز در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای جنایی بازجویی شدند.

ابتدا دوست مقتول به قاضی پرونده گفت: شب حادثه دوستم امیر را به مقابل پارکینگی در حوالی استاد معین رساندم تا او با سوار شدن به خودرویش که آنجا بود به شهریار برود. قاتل سوار خودروی پژو 206 بود. از خانه ای بیرون آمد. او را با دوست دیگرم اشتباه گرفتم و برایش دست تکان دادم. پیاده شد و با من دعوا کردکه چرا مرا نمی شناسی، دست تکان می دهی. او ضربه ای به صورتم زد. دوستم آمد نجاتم دهد که زمین خورد. بعد متهم فراری او را با چاقو زخمی کرد. خودرویش را جا گذاشت و خودروی مرا دزدید. می خواست مرا هم بکشد که نتوانست. ساعاتی بعد خودرویم را در خیابان رها کرد. بعد فهمیدم قاتل فراری قاچاقچی بوده و بتازگی از زندان آزاد شده است.

تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری ادامه دارد.