آرشیو سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۷۰۴
صفحه آخر
۲۰

یک عکس، یک متن

همسفری کمدین عرب با پسر ترامپ

کمدین عرب به نام محمد عامر، در هواپیمایی که او را برای اجرای یک برنامه تلویزیونی به اسکاتلند می برد، سوژه ای جذاب پیدا کرد.

به گزارش فردا نیوز، شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد: سوژه این کمدین عرب همسفر شدنش با اریک ترامپ، دومین پسر دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا بود. عامر با انتشار عکس هایی از خود و اریک ترامپ در اینستاگرام که هر دو را روی صندلی های کنار هم در کابین هواپیما نشان می دهد، نوشته است برای مسلمانان اهل آمریکا خبر خوبی دارد: «قرار نیست در آمریکا برای مسلمانان کارت شناسایی خاصی صادر شود.» عامر می گوید پسر ترامپ به او گفته است، نباید هر خبری را که می شنوید یا می خوانید باور کنید. مواضع دونالد ترامپ درباره مسلمانان در دوران تبلیغات انتخاباتی، خبرساز شده بود.

هیتلر در حال کلنگ زنی

مشرق عکسی از هیتلر در حال کلنگ زنی منتشر کرد. این عکس در سال 1938 یک سال قبل از آغاز جنگ جهانی دوم گرفته شده و مربوط به شروع احداث بزرگراهی در یکی از شهرهای آلمان است.

بابانوئل های اسکی باز

در آغاز فصل اسکی در کشور سوئیس، 1200اسکی باز با لباس بابانوئل به یکی از معروف ترین پیست های اسکی این کشور رفتند و سوژه بسیاری از خبرگزاری ها و شبکه های اجتماعی شدند.